پرسپولیس نیوز : اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19:20 به وقت تهران به ورزشگاه ملک فهد رسیدند و بلافاصله به سمت رختکن راهنمایی شدند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در ریاض، باشگاه النصر از امکانات خیلی خوبی برخوردار بود و در کنار هر رختکن یک سالن بدنسازی قرار داشت و یکسری دستگاه‌های بدنسازی در آنجا وجود داشت. یک قسمت آن هم کفپوش بود که برخی بازیکنان روی آن نشسته بودند و بعضی از بازیکنان که در ترکیب 18 نفره نبودند، روی صندلی‌های آنجا دراز کشیده بودند. بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های نارنجی و شورت ورزشی قرمز رنگ وارد زمین شدند.

محمود خوردبین به محض رسیدن به ورزشگاه، آی دی کارت‌های تیم را دریافت کرد و شروع به چک کردن آنها کرد که مشکلی نداشته باشد و آنها را تحویل اعضای تیم داد.

خبر حل مشکل سلیمی عضو هیأت مدیره پرسپولیس توسط مدیر روابط عمومی باشگاه به نژاد فلاح داده شد که نژاد فلاح هم خوشحال شد و چند بار خدا را شکر کرد.

مسوولان برگزاری مسابقه و ناظر AFC یک طبقه بالاتر از رختکن پرسپولیس استقرار داشتند و خوردبین جلسه‌ای چند دقیقه‌ای با آنها داشت که هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

پیراهن پرسپولیس با همان اسپانسر بازی قبل (اقتصاد جهان صنعت) به میدان خواهد رفت. روی پیراهن سرخپوشان در هنگام گرم کردن، نام بهنام پیشرو کیش حک شده بود.

تعدادی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به محض رسیدن به ورزشگاه از فرصت استفاده کردند و برای نماز قامت بستند.

محمد نوری از کسانی بود که در سالن بدنسازی، کنار رختکن اقدام به خواندن نماز کرد. حمید درخشان هم در اتاقی دیگر برای خواندن نماز آماده شد.

وقتی عکاس باشگاه قصد عکس انداختن از وی را داشت، او خواست که این کار را نکند.

زمانی که مسولان النصر دیدند که بازیکنان پرسپولیس روی کفپوش ورزشی نماز می‌خوانند، فرش بزرگی آوردند آنجا پهن کردند که اعضای تیم برای نماز از آن استفاده کنند.
 

اعضای تیم هر کدام که در لابی هتل حاضر می‌شدند، می‌خواستند که روابط عمومی باشگاه پیامی را به هواداران برساند.

چند نفر از بازیکنان تیم وقتی که آماده می‌شدند سوار اتوبوس شوند، از مدیر روابط عمومی باشگاه می‌خواستند که پیغام آنها را به هواداران برسانند. آنها می‌گفتند؛ به هواداران بگویید، برای ما دعا کنند، ما هم با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.
 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران دعا کنند تا عیدی خوبی برای آنها به تهران ببریم.

 

محسن بنگر لحظاتی قبل از عزیمت تیم به ورزشگاه، به مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: انگیزه زیادی برای این بازی داریم و دلمان می‌خواهد در آستانه عید نوروزی، دل هواداران را شاد کنیم. هواداران هم برای ما دعا کنند که در این مسیر موفق باشیم تا آنها شاد شوند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)