مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس گفت: قید طلبم از این باشگاه را زدم و وقتی دیدم به پول نمی‌رسیم، چکم را پاره کردم.

«پایان رافت» در گفت و گو با ایرنا همچنین در مورد محکومیت باشگاه در پرونده برانکو و کالدرون افزود: متاسفانه این معظل فوتبال کشورمان است که مدیران نگاه مقطعی دارند. هیچکدام کار اساسی انجام نمی‌دهند و تنها بدهی روی بدهی می‌گذارند و می‌روند.

وی اظهار داشت: پرسپولیس تیم اول ایران است. این تیم تنها امید موفقیت و افتخارآفرینی در آسیا است و نباید مشکلات مالی داشته باشد. اما ناکارآمدی مدیران موجب ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

رافت خاطرنشان کرد: از نظر فنی فوتبال کشورهای عربی به ما نمی‌رسد. در سال‌های اخیر فوتبال کشورهای عربی را مورد تمسخر قرار می‌دادیم اما الان چه شد؟ می‌بینیم که بزرگ‌ترین ستارگان جهان فوتبال به این کشورها می‌آیند چرا که زیر ساخت آنها درست است. از طرفی فوتبال ما در طول سال‌های اخیر بازیکنان زیادی در کشورهای عربی داشت. کدام یک از این بازیکنان یک ریال هم از باشگاه‌هایشان طلب دارند؟ من هم در فوتبال امارات بازی کردم. آنها با من تا ریال آخر تسویه کردند اما از پرسپولیس که چندسال در این باشگاه بازی کردم، حدود ۱۸ سال پیش پول می‌خواستم که به خاطر اینکه می‌دانستم به آن نمی‌رسم قید طلبم را زدم و چک آن را پاره کردم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه از نظر مالی شرایط خوبی ندارد. امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود تا این مشکلات تاثیری در روند موفقیت تیم نداشته باشد.

رافت همچنین با اشاره به عملکرد پرسپولیس پس از وقفه طولانی مدت در لیگ برتر یادآور شد: پرسپولیس چندین سال است که توانسته روند خوبش را حفظ کند و بر بام فوتبال ایران قرار داشته باشد. این روند پس از دوران حضور «برانکو ایوانکوویچ» حفظ شده و تا سالیان سال می‌توانیم پرسپولیس را در بالای جدول فوتبال ایران ببینیم.

وی افزود: برانکو خدمات ارزنده‌ای به پرسپولیس ارائه کرد و با اختلافی که با سایر تیم‌ها ایجاد کرد و روحیه قهرمانی که بین بازیکنان شکل داده، با این فرم تیمی، پرسپولیس تا چند سال در ایران قهرمان خواهد شد و باشگاه باید قدردان او باشد چرا که موفقیت‌های کنونی هم ثمره زحماتی است که برانکو برای پرسپولیس کشیده است.

پیشکسوت سرخپوشان خاطرنشان کرد: «یحیی گل‌محمدی» مربی خوبی است و او می‌تواند ادامه راه برانکو را برود. امیدوارم مشکلات باشگاه حل شود تا این مسائل در روند موفقیت‌های تیم تاثیر نگذارد چرا که آنطور که به نظر می‌رسد شرایط باشگاه از نظر مالی چندان خوب نیست.

رافت اضافه کرد: از مصاحبه بازیکنان مشخص است که شرایط مالی باشگاه چندان خوب نیست. باشگاه و مدیران موظف هستند که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. مگر بازیکنان چیزی کم می‌گذارند که در پرداخت حقوق خود باید با مشکل مواجه شوند؟ وظیفه مدیران چیست؟ باید مدیران اقدامی برای مشکلات هر چه زودتر انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: چند وقت دیگر نقل و انتقالات آغاز می‌شود و تیم باید برای موفقیت در آسیا بسته شود اما با این شرایط ممکن است در نقل و انتقالات هم به مشکل بخوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)