پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پیروزی این تیم مقابل التعاون عربستان، بسیار مهم و در ادامه راه در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار خواهد بود.

پایان رافت در گفت و گو با ایرنا، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی سختی بود. فکر می‌کردیم که راحت بشود التعاون را شکست داد اما اینطور نبود. در نیمه اول عربستانی‌ها بهتر بازی کردند و چند موقعیت عالی هم داشتند اما خدا را شکر به گل نرسیدند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ورق برگشت و پرسپولیس بازی بهتری به نمایش گذاشت و حتی یک موقعیت معمولی هم به تیم التعاون نداد. به نظرم پرسپولیس برد بسیار مهمی به دست آورد که می‌تواند کلید صعود به مرحله بعد باشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس این توانایی را دارد که در دیدار امشب با التعاون، این تیم عربستانی را شکست دهد. شاید اگر پرسپولیس کمی هماهنگ‌تر بود به راحتی التعاون را در دیدار نخست شکست می‌داد. پرسپولیس در حال حاضر هم‌می‌تواند این تیم عربستانی را شکست دهد و کار خودش را برای صعود راحت‌تر کند.

رافت درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در این بازی، عنوان کرد: «حامد لک» نشان داد دروازه‌بان خوبی است. «عیسی آل‌کثیر» هم دوندگی زیادی داشت و حسابی تیم التعاون را خسته کرد. «میلاد سرلک» هم خیلی خوب بازی کرد و همه ما را امیدوار کرد. حتی «آرمان رمضانی» وقتی به بازی آمد به خاطر فیزیکش خط دفاع التعاون را اذیت کرد. «احسان پهلوان» و «سعید آقایی» نیز اگر هماهنگ شوند بازیکنان بسیار خوبی هستند.

وی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس، اظهار داشت: در نیمه اول خط حمله کاری انجام نداد البته این موضوع طبیعی بود که با هم هماهنگ نباشند اما در نیمه دوم وحید امیری و آل‌کثیر بهتر شدن و یکی دو بار به خوبی همدیگر را در زمین پیدا کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان، گفت: پرسپولیس به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود اما من به این تیم امیدوار شدم. فقط باید با اتحاد از پرسپولیس حمایت کرد و حواشی را از تیم دور نگه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)