پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس زیادی برای موفقیت در بازی امروز خود دارد و با این شرایط از گروه خود صعود خواهد کرد.

پایان رافت در گفت و گو با ایرنا، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الدحیل در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما در ۲۰ دقیقه اول توپ را به الدحیل دادیم و فضا را گرفتیم و خیلی منطقی توانستیم بازی کنیم. حتی در ضدحملات هم بسیار قدرتمند بودیم اما در نیمه دوم بعد از اینکه آن پنالتی عجیب علیه پرسپولیس گرفته شد شرایط فرق کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و پس از گل الدحیل این تیم قطری بود که توپ را به پرسپولیس داد و فضا را گرفت. آنها خیلی خوب توانستند بازی را کنترل کنند، هرچند ما می توانستیم گل مساوی را بزنیم اما نشد. دیدید که داور هم پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. به هر حال، هر سه روز در میان بازی کردن کار بسیار دشواری است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد داور بازی این تیم و الدحیل اظهار داشت: کارنامه این داور سریلانکایی مشخص است. او برای تیم های ما خیلی سوت زده و همه می دانستیم که چه شرایطی دارد. مشخص بود که او تمام شرایط ۵۰-۵۰ را به نفع الدحیل سود می زند. بخشیده شدن بن‌عطیه هم یک اتفاق عجیب و غریب بود، شاید خودش هم باورش نمیشد که کارت قرمزش بخشیده شود.

رافت درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: آل کثیر خیلی بازیکن خوبی است و خیلی زحمت می کشد. او یک مهاجم کاملا با کیفیت است. وحید امیری هم با اینکه پستش نوک خط حمله نیست اما خیلی خوب و با تعصب بازی می کند. در مورد آرمان رمضانی هم باید به این بازیکن زمان داد.

وی ادامه داد: وقتی توپ ها جناحین درست ارسال نمیشود یک مهاجم سرزن هیچ کارایی ندارد. شما اگر بهترین سر زن جهان هم باشید نمی توانید روی توپ‌های مستقیم کاری بکنید. رمضانی هم باید کیفیتش را بالا ببرد و مربیان باید با او کار کنند تا پیشرفت کند. البته الان زمان وجود ندارد اما می‌شود این مهاجم را آماده کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ گفت: چرا شانس نداشته باشیم. ما ۷ امتیازی هستیم و با پیروزی در بازی آخر بدون هیچ مشکلی به مرحله بعدی صعود میکنیم. البته باید بدانیم الشارجه تیم بسیار قدرتمندی است و نباید آنها را دست کم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)