پرسپولیس نیوز: مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو صلاح بداند، پنالتی هم می‌زنم.

 پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ برتر برابر پدیده به تساوی رضایت داد. رامین رضاییان مدافع راست سرخ ها در این بازی نمایش خوبی از خود ارائه داد و البته معتقد است، پرسپولیس در بازی های آینده بهتر خواهد شد و نتیجه خواهد گرفت. رضاییان در گفتگو با برنا درباره بازی با پدیده و وضعیت پرسپولیس صحبت کرده است.

 

*بازی با پدیده چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود. تمام بازیکنان با انگیزه ظاهر شده بودند. ما توانستیم در اردوی ترکیه بازی های دوستانه خوبی انجام دهیم و همین بازی ها به ما کمک کرد در این بازی روی برنامه و دستورات تاکتیکی ظاهر شویم. تمامی بازیکنان از ابتدا، کار را هجومی و با برنامه شروع کردند و به اعتقاد من نمایش خوبی داشتیم اما حیف که توپهایمان گل نشد.

 

*اما دو امتیاز حساس را در همین ابتدای راه از دست دادید؟

متاسفانه در بازی با پدیده روز ما نبود. شانس نیاوردیم و موقعیت های بسیار زیادی داشتیم. اگر در نیمه اول و بعد از گل علیپور، ضربه سر میلاد کمندانی تبدیل به گل می شد، مطمئنا نتیجه چیزی که حالا رقم خورده، نبود و می توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

 

*نمایش نسبتا خوبی در اولین بازی رسمی ات با پرسپولیس داشتی اما همه از تو انتظار دارند که گل بزنی یا پاس گل بدهی؟

من مدافع راست پرسپولیس هستم. قول می دهم حداکثر تلاش خود را انجام دهم تا رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم. اینکه بگویم قول گلزنی یا دادن پاس گل می دهم، حرفه ای نیست ولی می خواهم میخ خودم را محکم بکوبم.

 

* خیلی مطمئن حرف می زنی؟

به خاطر تمرینات بدنسازی اصولی و درستی است که پشت سر گذاشتیم. من اهل اغراق کردن نیستم ولی انصافا تمرینات برانکو و مربی بدنساز پرسپولیس حرف ندارد. البته این طبیعی است که در ابتدای لیگ بدن ها کمی ناآماده است اما مطمئنا از هفته آینده روند پیروزی های خود را آغاز خواهیم کرد و به بردهای پیاپی دست پیدا می کنیم.

 

* منظورت تای هومیر است؟ اغلب بازیکنان پرسپولیس از او تعریف می کنند؟

واقعا تعریف هم دارد. تای هومیر یک مربی به روز و با دانش است و همه ما پس از بازگشت از اردوی ترکیه این احساس را داریم. البته من یکی در اردوی تیم ملی بوده و آنجا هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم.

 

*شنیدیم احتمال دارد تو پنالتی زن اول پرسپولیس شوی؟

هنوز کسی به عنوان پنالتی زن پرسپولیس انتخاب نشده است.

 

*حالا اگر برانکو از تو بخواهد، حاضری این مسوولیت را بپذیری؟

اگر آقای برانکو صلاح بداند، پنالتی می زنم. البته در تمرینات پنالتی و کاشته می زنم ولی هنوز پنالتی زن اول مشخص نشده است.

 

*با توجه به هدر دادن دو پنالتی در بازی های تدارکاتی ترکیه، بعید است برانکو ضربات پنالتی را به مهرداد کفشگری یا مهدی طارمی واگذار کند؟

بهتر است این سوال را از خود برانکو بپرسید ولی نمی شود روی پنالتی یا اتفاقات بازی های دوستانه قضاوت کرد. مهرداد کفشگری و مهدی طارمی از خوب های پرسپولیس هستند.

 

*به نظر می رسد شماره 9 پرسپولیس مثل شماره 17 برای مهدی طارمی شگون نداشته باشد؟!

(با خنده) نه بابا! همه این حرف ها خرافات است. مهدی مهاجم خوبی است که در بازی مقابل تیم ترکمنستانی آلتنین ضربه پنالتی اش را چیپ زد و گلر حریف گرفت. طارمی می خواست پایش به گلزنی باز شود و انشاءالله کمک می کنیم او در لیگ بتواند گلزنی کند.

 

*آینده را چطور می بینی؟

امسال کار برای تمام تیم ها مشکل خواهد بود و هر بازی برای خودش حکم فینال را دارد. ما با یک تیم جوان شده وارد رقابت های لیگ شدیم و روز به روز مطمئنا بهتر خواهیم شد و مطمئنا در روزهای آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

 

*نظرت را در مورد رأی مجدد کمیته استیناف و حکم به ماندن راه آهن در لیگ برتر، چیست؟

از اینکه راه آهن در لیگ برتر ماند، بسیار خوشحال شدم. ما فصل گذشته به رغم تمام مشکلات و کمبودها تا آخرین لحظه جنگیدیم و با زحمات آقای علیرضا رحیمی مدیر عامل تیم، آقای فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن و همین طور همت و تلاش بچه ها در لیگ برتر ماندیم. به نظرم با حکم کمیته استیناف حق به حق دار رسید. فکر می کنم حق پیکان نبود که در لیگ برتر بماند. ما در لیگ چهاردهم به ویژه اواخر آن واقعا نتایج خوبی گرفتیم و حقمان بود که لیگ برتری بمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)