مرجع خبری پرسپولیس صحت برخی اظهارات را تایید نمی کند ! 

تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته مشخص می شود

گفته می شود اخطار جدی را وی شب گذشته از ناحیه یک منبع تصمیم گیرنده سطح بالا دریافت کرده ولی تا امروز فرصت خواسته تا آخرین راهکار خود را برای فرار پرسپولیس از بن بست به سازمان تربیت بدنی گزارش کند

يك بار ديگر تيم فوتبال پرسپوليس براي كسب يك تساوي پر گل هم خودش را كشت و هم طرفداران پر تعدادش را.
تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين بازي از هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ فوتبال ايران در ورزشگاه بزرگ آزادي در مقابل تيم راه‌آهن (ميزبان) قرار گرفت و طي يك بازي پرانتقاد عملا مشكلات پيش رو را به مديرانش گوشزد كرد.
پرسپوليس‌ها كه به دليل بازي بد و بي‌برنامه خود بارها و بارها مورد انتقاد هواداران خود قرار گرفتند، ضمن تحمل اين جو سنگين هرگز نتوانستند بازي قابل قبولي را از خود به نمايش بگذارند، به طوري كه آنها چيزي حدود 95 دقيقه (با احتساب پنج دقيقه وقت اضافه نيمه ) در مقابل حريف خود بازنده بودند، تا اينكه گل وسلي برازيليا توانست آب رفته را تا حدودي به جوي بازگرداند و دامنه انتقادات راتا حدودي كاهش دهد.
در جريان ديدرا دو تيم راه‌آهن و پرسپوليس بارها و بارها عباس انصاري‌فرد مديرعامل و زلاتكو كرانچار سرمربي تيم پرسپوليس مورد انتقاد شديد هواداران قرار گرفتند و پرسپوليس را با بحران تازه‌اي پيش از دربي 10 مهرماه روبرو کردند.
پرسپوليس‌ها كه در بازي با راه‌آهن تركيب جديدي را آزمايش مي‌كردند، باز هم ثابت كردند كه در كارهاي تاكتيكي مشكل دارند، ضمن اينكه

 بازي با راه‌آهن و چيدمان بازيكنان در زمين اين واقعيت را به اثبات رساند كه مربي كروات سرخپوشان هنوز قابليت‌هاي بازيكنان خود را نشناخته است.
با این وجود دیشب و بعد از بازی پرسپولیس و راه آهن که صدای اعتراض هواداران خشمگین تا بیرون از ورزشگاه هم نسبت به مدیریت و کادر فنی سرخپوشان به گوش می رسید عباس انصاریفرد را در یک وضعیت خاص و فوق العاده قرار داده و چه بسا وی برای فرار از زیر بار انتقادات دست به یک تغییر و تحولاتی بزند چه اگر این اتفاق نیفتد چه بسا دامنه تغییرات شامل خود وی شود.
گفته می شود اخطار جدی را وی شب گذشته از ناحیه یک منبع تصمیم گیرنده سطح بالا دریافت کرده ولی تا امروز فرصت خواسته تا آخرین راهکار خود را برای فرار پرسپولیس از بن بست به سازمان تربیت بدنی گزارش کند.
با این وجود و اگر راهکار وی منطقی نباشد چه بسا ظرف این هفته تغییرات مدیریتی پرسپولیس آغاز شود چرا که گزارش یکی از اعضای هیات مدیره به سازمان تربیت بدنی کار خودش را کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)