پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی رای تخلفاتی که در دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعتی خوزستان رخ داده بود، را صادر کرد. بر این اساس سرمربی و بازیکن خارجی تیم صنعتی با جریمه نقدی و محرومیت از همراهی این تیم محکوم شدند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپویلس و صنعتی خوزستان از رقابتهای لیگ برتر در هفته دهم روز سوم مهرماه برگزار شد و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مطالبی نادرست و الفاظی که تشکیلات وزارت ورزش و داوران را زیر سوال برد، مطرح شد.

بر این اساس و طبق بندهای 2 و 3 ماده 67 آئین‌نامه انضباطی این مربی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین از سوی یعقوب پیری، مدیر رسانه‌ای تیم صنعتی خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده‌ای نسبت به داور بازی و استفاده از الفاظ نادرست انجام گرفت که وی طبق بند 4 ماده 66 آئین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق اعلام کمیته انضباطی به دلیل اعتراض برخی از اعضای کادر فنی تیم صنعتی خوزستان نسبت به قضاوت داور، این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر پایه این گزارش، "موسی کولی‌بالی" بازیکن تیم صنعتی خوزستان هم به دلیل برخورد زننده با داور مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)