پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:تیمی که هدفش قهرمانی باشد اصلا به قرعه کشی فکر نمی کند.

محسن ربیع خواه درباره حضورش در پرسپولیس و اینکه برانکو در چه پستی به او بازی می دهد اظهار داشت:من تجربه بازی در پست های زیادی را دارم اما فکر می کنم برانکو قصد دارد در دفاع میانی یا دفاع وسط از من استفاده کند.امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.شخصا دوست دارم در مدت زمان کوتاهی دل هواداران پرسپولیس را به دست بیاورم.

 وی درباره حضورش در پرسپولیس گفت:بالاخره هر فوتبالیستی دوست دارد که در تیم های بزرگ بازی کند. وقتی این پیشنهاد به من رسید، خیلی خوشحال شدم و این کاملا طبیعی بود.

مدافع پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت:در اوکراین بودیم که قرعه کشی صورت گرفت.تیمی که هدفش قهرمانی باشد اصلا به قرعه کشی فکر نمی کند.هفته ششم هم دربی برگزار می شود.تا به حال تجربه حضور در دربی را نداشته ام و امیدوارم این بازی را به خوبی پشت سربگذاریم.

ربیع خواه درباره اینکه آیا به حضور در تیم ملی امیدوار است یا نه گفت:ه کی روش نشان داده که برای او سن فقط یک عدد است. وقتی او بازیکن جوان هجده نوزده ساله را دعوت می کند و بازیکن سی و خرده ای ساله را هم که سابقه ملی نداشته برای اولین بار به تیم ملی دعوت می کند، معلوم است که برای او سن اصلا ملاک نیست و تنها در صورت آماده بودن بازیکنان در لیگ آنها را به تیم ملی دعوت می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)