هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم ما روح بزرگی دارند و قول می دهم فصل بعد هم قهرمان لیگ می‌شویم.

محسن ربیع خواه درباره شرایط مصدومیتش و زمان بازگشت به میادین گفت: اوضاع پایم خوب است و ۱۰-۱۲ روز دیگر به تمرینات تیم بر می گردم.

وی درباره بازی کردنش در پست های مختلف یادآور شد: در هر چهار پست خط دفاعی بازی کرده ام. حتی در فینال آسیا در دقایق پایانی به دفاع راست رفتم. اوایل که به پرسپولیس آمدم زیاد از حضورم استقبال نشد. یادم می آید محمد آرام طبع دفاع چپ پرسپولیس قبل از بازی اول مصدوم شد و به من گفتند دفاع چپ بازی کنم. همینطور یک نیم فصل دفاع چپ بودم. نیم فصل دوم خودم مصدوم شدم و بعد از چند هفته برگشتم ولی در پست هافبک دفاعی بازی کردم. سال اول هم وقتی محمد (انصاری) یا آقاسید (جلال حسینی) نبودند دفاع وسط بازی می کردم.

ربیع خواه با بیان اینکه بازی در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط را بیشتر دوست دارد و ساده بازی می کند، درباره اینکه بازی کدام بازیکن را در لیگ ایران می پسندد، تصریح کرد: خودم فوتبال مسعود ریگی (هافبک استقلال) را خیلی می پسندم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ویژگی های برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس گفت: ویژگی مثبت برانکو اخلاق مدار بودنش است. چیزی که خیلی به برانکو در کارش کمک می کرد، نظمش بود و هم اینکه به کارش خیلی علاقه داشت. برانکو شب تا صبح و صبح تا شب روی کارش تمرکز داشت و هر موقع از تمرین می رفت فکرش این بود فردا چه کار کنند. برانکو و دستیارانش وقتی تمرین امروز تعطیل می شد، دنبال این بودند نقشه بکشند فردا چه بلایی سر ما بیاورند. (باخنده)

هافبک پرسپولیس درباره دلیل تداوم موفقیت این تیم، اظهار کرد: دلیلش اول از همه تفکرات مربیان پرسپولیس یعنی برانکو، کالدرون و گل محمدی است. تمام بازیکنان پرسپولیس بزرگ فکر می کنند و روح بزرگی دارند و از قهرمانی سیر نمی شوند. شاید تیمی قهرمان شده باشد و به ترکیبش هم دست نزده اما برای فصل بعد بازهم قهرمان نشده است. پرسپولیس اما از قهرمانی سیر نشده است. قول می دهم و شرط می بندم فصل بعد هم پرسپولیس قهرمان می شود. هم از نظر فنی و هم اخلاقی این پرسپولیس در چند سال گذشته کم حاشیه ترین پرسپولیس بوده است. تمرکز بازیکنان روی کار خودشان است و دنبال موفقیت هستند.

ربیع خواه که در برنامه «ورزش و مردم» حاضر شده بود، درباره علاقه اش به تیم ها و لیگ های خارجی گفت: بارسلونا را دوست دارم ولی لیگ انگلیس را دنبال می کنم. سرعت و نظم لیگ انگلیس با لیگ های دیگر فرق دارد. از دوران کودکی به خاطر استیون جرارد لیورپولی بودم.

وی در خصوص عملکرد کالدرون در پرسپولیس، یادآور شد: کالدرون خیلی دل و جرات داشت که سرمربی شد. سه سال قهرمان شده بودیم. خیلی سخت است هدایت تیمی را بدون شناخت در یک کشور دیگر بگیرید. کالدرون اوایل نتایج خوبی نگرفت ولی تیم را روی غلتک انداخت. به نظرم کارش خوب بود. او هم با همکارانش در این قهرمانی سهیم است و ۳۴ امتیاز را کسب کرد. از همینجا از او تشکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)