مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى فصل جديد، گلر تازه واردى را در جمع خود مى بيند تا امسال خودمان را براى تماشاى رقابت او و عليرضا حقيقى آماده كنيم.

 

گفت و گو با رحمان احمدى را بخوانيد:


• شايد يكى از مهم ترين اخبار انتقال پرسپوليس در بعد رسانه اى بودى؛ نظر خودت چيست؟
– من جز پرسپوليس ، پيشنهادات ديگرى هم داشتم اما وقتى مساله پرسپوليس مطرح شد چون اين موضوع با نظر مستقيم على دايى بود و ا ز باشگاه با من تماس گرفته شد، صحبت هاى اوليه شد و خيلى زود به توافقات لازم رسيديم و صاحب پيراهن پرسپوليس شدم.


• كمى به عقب برگرديم. فصل قبل فصل ويژه اى برايت بود، درست است؟
– همه اين مساله را مى دانند كه مشكل فصل قبل من، مشكل فنى نبود. در اين مورد مى توانيد از قلعه نويى سوال كنيد! اميدوارم امسال بتوانم با پيراهن پرسپوليس شايستگى هايم را نشان دهم تا ثابت كنم در فصل قبل نيمكت نشينى حقم نبود و اين استحقاق را داشتم كه بيشتر در تركيب باشم.

 

• خوب، حالا از پرسپوليس و شرايط اردوى اين تيم در اردبيل بگو!
– همه چيز به بهترين شكل ممكن پيش مى رود.
خود من چند روزى است كه به تيم در اردبيل ملحق شده ام و از نزديك مى بينم بچه ها با انگيزه و اهداف ويژه اى مشغول آماده سازى خودشان هستند. با وجود فشار زياد، برنامه هاى تمرينى با نشاط خوبى دنبال مى شود و اين مساله كمك بزرگى است كه بدن همه بچه ها براى يك فصل  پر برنامه، حسابى آماده شود.


• چقدر اميدوار هستى پرسپوليس در فصل آينده بتواند به آنچه در برنامه اش گنجانده برسد؟
– درست است كه حضور موفق در هر ۳ جام سخت است ولى غير ممكن نيست. به اعتقاد من پرسپوليس پتانسيل و توانايى اين را دارد كه موفقيت در هر ۳ جام را تجربه كند.


• شايد يكى از اولويت هاى اصلى پرسپوليس در اين فصل حضور ويژه در رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا باشد. به تحقق اين مساله چقدر اميدوارى وجود دارد؟

– انگيزه ويژه اى كه على دايى دارد و اين مساله را به تيم هم منتقل مى كند، به طور قطع به ما كمك مى كند به اين موضوع جامع عمل بپوشانيم. اين فاكتور در موفقيت پرسپوليس خيلى مهم است. شواهد و قرائن نشان مى دهد پرسپوليس امسال عزم خود را جزم كرده تا در آسيا موفقيت ويژه اى به دست آورد. من در سايپا تجربه بازى هاى آسيايى با على آقا را دارم، على دايى كارش را خيلى خوب بلد است. ما با دايى در سايپا در مرحله اول خيلى راحت و بى دردسر از گروهمان صعود كرديم و مطمئن هستم اين موفقيت در پرسپوليس حتى در مراحل بعدى هم امكان پذير است. ان شاءالله با تلاش ويژه تيم و تجربه خوب على آقا بتوانيم جدا از ليگ برتر و جام حذفى، در آسيا كه ميدان بين المللى براى ما محسوب مى شود نيز موفقيت هاى خوب و چشمگيرى را به دست آوريم.


• شايد سوال ويژه اى كه بتوان از رحمان احمدى پرسيد، رقابت او با عليرضا حقيقى باشد. در اين مورد برايمان صحبت مى كنى؟
– حقيقى گلر خوبى است و نشان داده است كه جاى پيشرفت بيشتر از اين را هم دارد. به هر حال اين كه به كدام يك از ما فرصت بيشترى برسد به تلاش خودمان و نظر كادر فنى بر مى گردد ولى ان شاء الله در مجموع بتوانيم در كنار هم رقابت خوبى داشته باشيم. رقابتى كه در نهايت به موفقيت تيم و بيمه شدن دروازه پرسپوليس بيانجامد.


• مهمترين هدفى كه در فصل بعد با پيراهن پرسپوليس دنبال مى كنى چيست؟
تمام تلاش من اين است كه در وهله اول در پرسپوليس جايگاه فيكس و ثابتى را براى خودم به دست آورم وقتى اين مساله محقق شود، قطعا مى توانم حقم را در تيم ملى هم بگيرم و بتوانم شماره يك پرسپوليس و تيم ملى را به طور همزمان به دست آورم. شايد يكى از انگيزه هاى بزرگ من براى فصل بعد اين است كه آنچنان خوب كار كنم كه بتوانم دوباره به تيم ملى بر گردم و نماينده شايسته اى در تيم ملى براى پرسپوليس شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)