تابع نظر كادرفنى هستيم

مرجع خبری پرسپولیس : حمان احمدى دروازه بان سرخ ها كه در ديدار مقابل پاس همدان وظيفه حراست از دروازه  پرسپوليس را بر عهده داشت، معقتد است پرسپوليس در تبريز در انديشه جبران مافات است و نبايد با فكر كردن به گذشته، آينده را نيز از دست بدهيم.

گفت وگو با رحمان احمدى را بخوانيد:

 

• اوضاع و احوال پرسپوليس چطور است؟
– درست است ما يك تساوى مقابل پاس همدان داشتيم و ۲ امتياز حساس را در اين بازى از دست داديم اما سعى  كرده ايم آن بازى و نتيجه اش را فراموش كنيم و رو به جلو نگاه كنيم. پرسپوليس براى آينده نقشه هاى ويژ ه اى دارد و درصدد هستيم اين بازى و ۲ امتيازى كه از دستمان پريده را در بازى هاى بعدى با كسب ۳ امتياز هاى متوالى به نوعى جبران نماييم.

 

• اگر بخواهى منصفانه به عملكرد پرسپوليس در اين بازى نگاه كنى، فكر مى كنى نتيجه تساوى، نتيجه منصفانه و عادلانه اى بوده؟
– عادلانه كه نه. ما موقعيت هاى زيادى را روى دروازه حريف داشتيم كه اگر شانس با ما يار نبوده و مى توانستيم يكى دو موقعيت ديگر را هم به گل تبديل مى كرديم حتى اين شانس را داشتيم كه با تفاضل خوب پيروز ميدان شويم. به هر حال فوتبال همين است و بعضى وقت ها يك اشتباه يا يك غفلت باعث از دست رفتن پيروزى مى شود.

 

• پرسپوليس نيمه اول خوب بود و موقعيت هاى زيادى داشت اما به نظر مى رسيد در نيمه دوم خيلى زود ارضا شد؟
– ما اگر ارضا شده بوديم در نيمه دوم موقعيت نداشتيم و حمله نمى كرديم به هر حال درست است كه پاس در نيمه دوم يك مقدار فشار بيشترى روى دروازه ما داشت اما اين به معنى عقب نشينى پرسپوليس نبود.

 

• عوض كردن برد با تساوى درست در دقايق پايانى در روحيه تيم تاثير منفى نداشته؟
– نه، درست است خودمان هم هنوز حسرت آن بازى را مى خوريم اما بايد آن بازى و نتيجه اش را فراموش كنيم و به آينده فكر كنيم. فكر در مورد گذشته نبايد ما را از آينده و بازى هايى كه پيش روى داريم، غافل كند.

 

• شرايط پرسپوليس را در فاصله چند روز مانده به بازى با شهردارى چطور ارزيابى مى كنى؟
– با صحبت هايى كه كادرفنى با ما داشت و نكات ويژه اى كه به ما توصيه كردند، پى به اشتباهاتمان برده ايم و درصدد هستيم در اين بازى (شهردارى) ديگر آنها را تكرار نكنيم. ما طى اين چند روزى كه بعد از بازى با پاس تمرين كرده ايم، با برنامه خوبى خودمان را آماده مى كنيم و خوشبختانه تيم بار ديگر توانسته روحيه و انگيزه برد و پيروزى را به دست آورد و براى شكست دادن شهردارى آماده شود.

 

• اين يعنى يك پيروزى ساده و آسان در انتظار پرسپوليس است؟
– نه، اصلاً اين طور نيست. ما مى دانيم بازى سخت و سنگينى در تبريز داريم. درست است كه حريف ما جزو تيم هاى پايين جدول است اما فراموش نكرده ايم كه اين تيم از لحاظ قدرت خط حمله در شرايط خوبى
به سر مى برد و بهترين خط حمله ليگ را دارد و اين اشتباه بزرگى است اگر بخواهيم حريفمان را دست كم بگيريم.

 

• پيش بينى ات از نتيجه اى كه در اين ديدار رقم مى خورد، چيست؟
– ما فقط به فكر پيروزى هستيم و هيچ چيز جز برد و كسب هر
۳ امتياز ما را قانع نمى كند. براى همين از الان خودمان را براى برگزارى يك بازى سخت و ويژه آماده  كرده ايم و مى خواهيم با ارائه يك نمايش هوشمندانه و حساب شده با پيروزى به تهران بازگرديم.

 

• فكر مى كنى در اين ديدار هم فيكس باشى؟
– نمى دانم. خوشبختانه هم من و هم حقيقى در شرايط و وضعيت خوبى به سر مى بريم و در طول هفته تمرينات منظمى را پشت سر گذاشته ايم. حالا اينكه من در دروازه بايستم يا حقيقى اين مساله به نظر مستقيم كادرفنى بر مى گردد. به هر حال براى هر بازيكنى نيمكت نشينى سخت است من هم از اين قاعده مستثنى نيستم و تلاشم را مى كنم تا بار ديگر اعتماد كادرفنى را به خودم جلب نمايم.

 

• به عنوان سوال  آخر، از رقابت با حقيقى برايمان صحبت مى كنى؟
– من و حقيقى با هم رفيق هستيم و با اين رفاقت، رقابت خوبى را در پرسپوليس با هم داريم، ما تمام تلاشمان را به كار گرفته ايم و با قدرت تمرين مى كنيم. بقيه مسائل و انتخاب دروازه بان در هر بازى به نظر كادرفنى برمى گردد كه هر دوى ما تابع آن هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)