مرجع خبری پرسپولیس : چند عكس‌العمل خوب در آخر بازي و نجات دروازه پرسپوليس هم نتوانست سنگيني گل اول كه در بازي با ملوان خورد را از دوشش كم كند و همين باعث شد تا بعد از شكست پرسپوليس در آزادي سكوت كند و حرف نزند.

 

رحمان احمدي كه در هفته‌هاي اخير از دروازه پرسپوليس خوب محافظت كرده بود، در مقابل ملوان يك گل بد خورد و در اين گل خودش را مقصر مي‌داند و معتقد است شايد اگر اين گل را نمي‌خورد، روند بازي تغيير مي‌كرد. او از اين بابت بسيار ناراحت است و مي گويد نمي تواند خودش را ببخشد.

مسابقه را به ملوان واگذار كرديد، بازي را چطور ديدي؟
■ خب، با توجه به باختي كه در آزادي داشتيم، حتما بازي خوبي نبود. مثل تمام بازي‌هاي گذشته، موقعيت‌هاي زيادي از دست‌مان رفت و آن‌طور كه بايد، نتوانستيم بازي خوبي را ارائه دهيم.

 

چقدر خودت را در گل اول ملوان مقصر مي‌داني؟

■ نمي‌خواهم توجيه كنم. در اين موقعيت گل بدي خوردم، خودم هم قبول دارم. در اين مورد حرفي ندارم، تنها چيزي كه مي‌توانم در اين‌باره بگويم اين است كه واقعا از كادر فني و هواداران عذرخواهي مي‌كنم. اميدوارم فرصتي داشته باشم تا بتوانم اين اشتباه را براي پرسپوليس جبران كنم.

اما بعد از اين گل، چند عكس‌العمل خوب هم داشتي و دروازه را نجات دادي.
■ درست است ولي واقعا هنوز عذاب وجدان دارم و نمي‌توانم خودم را ببخشم، فكر مي‌كنم خيلي بايد تلاش كنم تا بتوانم گل اولي را كه خوردم جبران كنم. شايد اين گل روند بازي را تغيير داد. همان‌طور كه گفتم دنبال توجيه نيستم ولي واقعا همگي خوب كار نكرديم و البته با بدشانسي هم روبرو شديم.

در تمرين صبح ديروز حضور نداشتي، مشكلي پيش آمده بود؟
■ نه، به هيچ وجه مشكلي نيست، براي انجام يكسري كارهاي شخصي از كادر فني و آقاي دايي اجازه گرفته بودم.

فكر نمي‌كني عدم حضورت در تمرين، حاشيه‌هايي را به همراه داشته باشد؟
■ اين مسائل هميشه در فوتبال وجود دارد. من با اجازه كادر فني سر تمرين حاضر نشدم و براي انجام كارهاي شخصي نياز به مرخصي داشتم و البته كمي هم بي‌حوصله بودم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)