برای یک روز هم که شده به آلمان می روم

مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدى به تازگى به عضويت باشگاه پرسپوليس درآمد و به علت دير حاضر شدن مداركش نتوانست پرسپوليس را از ابتدا در اردوى آلمان همراهى كند.گفت وگو با وى را بخوانيد:

• هنوز مداركتان براى سفر به آلمان حاضر نشده است؟
– چون من كمى ديرتر از سايرين قراردادم را با پرسپوليس امضا كردم و پاسپورتم را ديرتر تحويل دادم اين موضوع باعث شد تا صدور ويزا براى من و تعدادى از بچه ها با مشكل روبه رو شود و ما در تهران و به دور از بچه ها تمرينات خود را پيگيرى كنيم.

• يك گروه در آلمان و يك گروه در ايران؛ فكر نمى كنى اين موضوع باعث شود تا از ساير بازيكنان عقب بمانيد؟
– قطعاً همين طور است كه مى گوييد اما آقاى دايى قبل از سفر برنامه تمرينى ويژه  اى كه شامل ادامه تمرينات بدنسازى است را براى ما تنظيم كرده و در اختيار آقاى تارتار قرار داده است و ما روزى ۲ نوبت زير نظر وى كار مى كنيم تا از نظر بدنى عقب نمانيم.

 

• در خوش بينانه ترين حالت فقط مى توانيد ۳ روز تيم را در آلمان همراهى كنيد اين براى شما خسته كننده نيست؟
– طى كردن اين مسافت براى ۳ روز واقعاً خسته كننده است اما از طرف ديگر تاثير يك روز تمرين گروهى خيلى بيشتر از تمريناتى است كه ما به صورت انفرادى در تهران انجام مى دهيم. به احتمال فراوان با بر طرف شدن مشكلات خروج امروز راهى آلمان مى شويم تا به جمع ساير بچه ها ملحق شويم. تمرين بدون حقيقى برايم جذابيتى ندارد. چرا كه بايد به صورت انفرادى تمرين كنم و وقتى رقيبى نداشته باشم انگيزه اى نيز براى تمرين كردن ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)