مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امتیازات زیادی را در نیم فصل اول از دست دادیم اما با کسب نتیجه در بازیهای پیش رو به صدر جدول می رسیم.

 

رحمان احمدی در رابطه با بازی مقابل شاهین اظهارداشت: ما برای کسب 3 امتیاز به میدان رفتیم و در تمام طول بازی نیز تیم برتر میدان بودیم و تیم شاهین فقط 2 موقعیت داشت که توانست یکی از آنها را تبدیل به گل کند اما بچه‌های ما در نیمه دوم گل برتری را به ثمر رساندند تا نشان بدهند که پرسپولیس مستحق این پیروزی است.

 

وی در ادامه افزود: شرایط زمین واقعا خیلی بد بود. سختی و ناهمواری زمین باعث شده بود 2 تیم نتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و سرعت بازی پایین بیاید. علاوه بر همه اینها رفتار تماشاگران بوشهری نیز بسیار بد بود و امیدوارم که مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی این موضوع را به دقت بررسی کنند.

 

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه نیم‌فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم اما هنوز هم دیر نشده و سعی می‌کنیم با کسب امتیاز از بازیهای بعدی هرچه سریعتر خود را به صدر جدول برسانیم. ما بازی سختی را مقابل فولاد پیش رو داریم اما تنها هدف ما کسب 3 امتیاز است. برای بدست آوردن آن تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)