مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با پيروزي در ديدار مقابل ملوان به صدر جدول باز خواهيم گشت.


رحمان احمدي افزود: تاكنون اردوي خوبي در كيش برگزار كرديم و قصد داريم در پايان اين اردو با آمادگي كامل به تهران بازگرديم.

 

وي ادامه داد: بازي بسيار دشواري را مقابل ملوان در ‪ ۱۸‬مهرماه در پيش رو خواهيم داشت و قصد داريم براي بازگشت به صدر جدول سه امتياز اين ديدار را به دست بياوريم.

 

 

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در مورد عليرضا حقيقي ديگر دروازه بان اين تيم گفت: تمام تلاش خود را خواهم كرد تا در رقابتي سالم با اين بازيكن در درون دروازه تيم قرار بگيرم.

 

وي با اشاره به انگيزه بالاي تيم براي ديدار شهرآورد يادآور شد : به طور حتم اگر با نظر كادر فني در اين ديدار درون دروازه پرسپوليس قرار بگيرم ، بهترين بازي زندگي خود را انجام خواهم داد.

 

احمدي در مورد مصدوميت چانه خود گفت : : بخيه‌هاي خود را روز گذشته كشيده ام و از اين پس با آمادگي كامل در تركيب تيم قرار مي‌گيرم.

 

دروازه بان تيم فوتبال با اشاره به تعطيلات ليگ خاطرنشان كرد: به طور حتم اين برنامه ريزي به بازيكنان و باشگاه لطمه زيادي خواهد زد.

 

به گفته وي مسئولان بايد فكري براي كاهش تعطيلي‌هاي ليگ كنند زيرا در غير اين صورت ليگ بي‌كيفيتي را شاهد خواهيم بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)