مرجع خبری پرسپولیس :  رحمان احمدی در رابطه با فیکس بودنش در پرسپولیس گفت: همانطور که اول فصل گفتم فقط سعی می‌کنم در تمرینات دستورات کادر فنی را انجام دهم و کاری به نبود کسی ندارم. بازی کردن یا نکردن به نظر دایی بستگی دارد و هر تصمیمی بگیرد برای من قابل احترام خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: در طول تعطیلات تمرینات آماده‌سازی خوبی در کیش پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در حال حاضر برای بازی مقابل ملوان آماده هستیم.

 

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بازی سختی را مقابل ملوان خواهیم داشت. ملوان تیم جوان و دونده‌ای است و ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا 3 امتیاز این بازی را بدست بیاوریم و موقعیت خود را در جدول از دست ندهیم.

 

احمدی در پایان با اشاره به بازی تیم ملی مقابل برزیل گفت: تیم ایران ما دیروز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان فقط کمی در خط دفاع تمرکز خود را از دست دادند و این امر موجب شد تا ما گل دوم و سوم را دریافت کنیم. اگر تمرکز بچه‌ها بیشتر بود نتیجه بازی بهتر می‌شد. انجام این بازیها برای تیم ملی ما بسیار مفید است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)