پنجشنبه 1 اسفند (12:46) 

مرجع خبری پرسپولیس : رحمان رضايى: تيم ملى دست به عصا شده است

رحمان رضايى رفته رفته در خط دفاع پرسپوليس به روزهاى اوج خود باز مى گردد اما بعيد است با شرايط سنى كه اين مدافع دارد على دايى بخواهد او را به تيم ملى دعوت كند. با اين بازيكن تماس گرفتيم تا ناگفته هاى دربى، شرايط تيمش و همچنين نظرش در مورد بازى تيم ملى مقابل كره را بپرسيم.
pnnc • شرايطت نسبت به يك ماه قبل خيلى بهتر شده است، قبول دارى؟
بله خوشبختانه وضعيتم هفته به هفته و بازى به بازى بهتر مى شود و در حال حاضر در شرايط نسبتاً ايده آلى قرار دارم.


pnnc • از عملكرد خودت در دربى راضى بودى؟
هم اينكه تا زمان حضور من در ميدان، استقلال حتى صاحب يك موقعيت گلزنى نشد و فقط روى يك شوت از راه دور به گل رسيد نشان دهنده عملكرد خوب من و ديگر مدافعان تيم است.

pnnc • پرسپوليس براى گل نخوردن در دربى برنامه ويژه اى داشت؟
به هر حال ما مقابل بهترين خط حمله ليگ به ميدان مى رفتيم و خيلى خوب از پس مهار مهاجمان حريف برآمديم و گلى هم كه دريافت كرديم روى خلاقيت فردى بود.
pnnc • نتيجه اى كه در اين مسابقه به دست آمد از نظر تو عادلانه بود؟
شايد اگر به آن شكل گل اول را نمى خورديم بازى به نفع ما تمام مى شد. در كل عملكردمان بهتر از استقلال بود و ثابت كرديم صدرنشين ليگ كه بازى هاى قبل خود را با نتايج پرگل پشت سر مى گذاشت مقابل ما حرفى براى گفتن ندارد و اين نشان دهنده قدرت واقعى پرسپوليس و بزرگى اين تيم است.
pnnc • اما قطعاً نتيجه مساوى در دربى هواداران را راضى نمى كند؟
حرف شما درست است اما هواداران خوب مى دانند ما بدون توره، باقرى و كريمى به مصاف استقلال رفتيم و با اين حال بهتر از حريفمان ظاهر شديم. حتى شما ديديد كريمى بدون يك هفته تمرين از تمامى ستاره هاى استقلال بهتر بازى كرد.
pnnc • رحمان بازى ايران و كره جنوبى را ديد؟
بله به طور كامل مسابقه را ديدم. تيم ملى اصلاً نمايش خوبى مقابل كره ارائه نداد و شانس آورديم كه در زمين خودمان شكست نخورديم.
pnnc • يعنى اينقدر ملى پوشان بد بازى كردند؟
بله اگر آن توپ كه به تير دروازه مان خورد ،گل مى شد بازى را باخته بوديم. اين تساوى كاملاً به نفع كره بود و ما را دست به عصا كرد.
pnnc • منظورت از اينكه تيم ملى دست به عصا شده است، چيست؟
يعنى اينكه سرنوشت صعود به مرحله بعد به عنوان ۲ تيم اول گروه ديگر دست خودمان نيست. كره جنوبى كه صعودش با اين نتايجى كه گرفته تقريباً قطعى شده، چون ديدارهاى برگشت را اكثراً در زمين خود برگزار مى كند. كره شمالى هم با شكست عربستان بالاى ما قرار گرفت و الان با يك برد و ۳ تساوى هم مى تواند به مرحله بعد صعود كند. مگر اينكه ما اين تيم را در كشورش شكست دهيم و مقابل عربستان و امارات امتياز از دست ندهيم.
pnnc • امكان اينكه همه چيز به روز آخر كشيده شود چقدر است؟
اميدوارم اين اتفاق رخ ندهد چون آن وقت ما بايد كره جنوبى را در كشورش شكست دهيم كه كار بسيار دشوارى است. در كل بايد سعى كنيم از ۳ بازى آينده ۹ امتياز بگيريم تا همه چيز به روز آخر كشيده نشود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)