سه شنبه 15 بهمن(09:56) 

مرجع خبری پرسپولیس : استقلال را می بریم / رحمان رضایی: بازیکن همیشگی نیستم

pnnc:  فکر نمی کنی غیر حرفه ای اخراج شدی؟
– من فقط به داور گفتم بیشتر دقت کن و حنه رو ببین ولی متاسفانه کارم خیلی بچه گانه بود و نباید با این حرکت از زمین اخراج می شدم البته داور می توانست ملایم تر رفتار کند ولی اخراج شدم و حالا دیگر مهم نیست.

pnnc: پرسپویس چرا شرایط خوبی ندارد؟
– ما وارد بحران بدی شدیم و اعتراض های هواداران هم حسابی همه را از لحاظ روحی تحت فشار گذاشته است، تیم در این شرایط باید سعی کند یک بازی را با تعداد گل های بالا شکست دهد تا از این فشار خارج شویم.

pnnc : به نظرت هواداران حق ندارند؟
– آنها حق دارند به شیوه بازی ما اعتراض داشته باشند چون خوب بازی نمی کنیم ولی بهتر است کمی صبور باشند و به ما فرصت بدهند تا این وضعیت سخت را پشت سر بگذاریم. به هر نوبت برد ما هم می شود.

pnnc:  اما آنها نگران دربی هستند.
– من تجربه دربی تهران را ندارم ولی با جو آن هم چندان غریبه نیستم، هر طور که شده این بازی رامی بریم تا به آرامش برسیم. شکست دادن استقلال کار چندان سختی نیست و نگران آنها نیستیم.

pnnc: خودت چرا خوب بازی نمی کنی؟
– من عملکرد ضعیفی برای پرسپولیس نداشتم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم البته قبول دارم هنوز همان بازیکن همیشگی نشدم ولی به زودی طوری بازی می کنم که به تیم ملی هم دعوت شوم. در ایران از بازیکنان بزرگ توقع معجزه دارند در حالی که من با روند تیم پیش می روم.


pnnc: یعنی به خاطر وضعیت بحرانی تیم خوب بازی نمی کنی؟

– به هر حال شرایط بحرانی تیم روی عملکرد بازیکنان هم تاثیر می گذارد. من وقتی در تیمی بازی می کنم که شرایط چندان خوبی ندارد افت می کنم البته امیدوارم با شکست استقلال اوضاع بهتر شود تا پرسپولیس مدعی قهرمانی شود و من هم بتوانم به روزهای اوج برگردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)