پرسپولیس نیوز :  بازیکن سابق پروجا و لیورنوی ایتالیا گفت: مالدینی و گتوزو از بی‌برنامگی سفرشان در تهران دلخوری شدید داشتند.

رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیب تیم پیشکسوتان تیم فوتسال دانشگاه تهران در بازی دوستانه مقابل پیشکسوتان دانشگاه شریف حضور داشت گفت: دیدار دوستانه هر سال برگزار می‌شود. پیشکسوتان دو دانشگاه هر ساله در یک دیدار دوستانه دور هم جمع می‌شوند که این آرام آرام تبدیل به یک سنت شده است و آن را هر سال انجام می‌دهیم. من نیز افتخار این را دارم تا در تیم دانشگاه تهران حضور داشته باشم.

مدیر تیم‌های پایه پیکان در مورد حضور تیم پیشکسوتان میلان در تهران گفت: برخورد صمیمی و نزدیکی با اکثر بازیکنان میلان از جمله گتوزو، روسی، اودو و پانکارو داشتم و با هم صحبت‌های زیادی داشتیم. البته با پائولو مالدینی دقایق کوتاهی صحبت کردم. اما نکته جالب این بود که بارسی از من پرسید که قرار است تو هم در این دیدار به میدان بروی که گفتم نه. او هم خوشحال شد و گفت همان بهتر که بازی نمی‌کنی، چون بدن آماده‌ای داری. در طول یکی، دو ساعت در همان شب اول هم با اکثر بازیکنان در مورد سال‌های حضور خودم در ایتالیا و خاطره‌هایی که داشتیم به صحبت پرداختیم.

وی درباره حضور کمرنگ پائولو مالدینی و گتوزو در میان علاقه‌مندان ایرانی گفت: با شناختی که از آن‌ها دارم، مطمئنم که برای کلاس گذاشتن نبوده است اما آن‌ها از یک سری مسائل و بی‌برنامگی‌ها دلخوری شدیدی داشتند که من البته حق را به آن‌ها می‌دهم و مردم مطمئن باشند که این بازیکنان بزرگ اهل پز دادن و قیافه گرفتن برای آن‌ها نیستند. اما بهتر است این گونه میزبانی‌ها از تیم‌های بزرگ با برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد. البته میزبانی مسابقه‌ها خوب برگزار شد اما امیدوار هستیم خیلی بهتر از این برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)