مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : به خاطر مشکلات خانوادگی مجبورم از تیم ملی کناره گیری کنم .

رحمان رضايي پس از نشست با افشين قطبي از اردوي تيم ملي فوتبال كنار كشيد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، رحمان رضايي مدافع ملي پوش پرسپوليس كه عصر شنبه براي ديدار و گفت‌وگو با افشين قطبي به محل تمرين تيم ملي فوتبال رفته بود و موفق به گفت‌وگو با سرمربي تيم ملي نشده بود صبح امروز در محل تمرين تيم ملي حاضر شد و با قطبي گفت و گو كرد.

رضايي در اين ديدار با بيان مشكلات خانوادگي‌اش كناره گيري خود را از اردوي تيم ملي عنوان كرد كه افشين قطبي نيز با آن موافقت كرد.

رحمان رضايي ‌گفت: بازي در تيم ملي آرزوي هر بازيكني است اما متاسفانه به خاطر مشكلات خانوادگي مجبورم كه از اردوي تيم ملي كنار بكشم.

وي با بيان اين كه براي پيروزي تيم ملي و صعود به جام جهاني دعا مي‌كنم، ادامه داد: قلبم با تيم ملي است، دوست داشتم تيم ملي را همراهي كنم اما متاسفانه نمي‌توانم.

رضايي‌ در رابطه با ديدار امروز خود با قطبي گفت: در اين ديدار مسائل و مشكلات خود را با سرمربي تيم ملي در ميان گذاشتم كه او نيز علي‌رغم ميل باطني با كنار رفتن من موافقت كرد.

رضايي با بيان اين كه همواره در خدمت تيم ملي فوتبال ايران است، ‌گفت: پس از پشت سر گذاشتن اين شرايط و در صورت دعوت كادر فني، با كمال ميل در خدمت تيم ملي خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)