سه شنبه 15 اردیبهشت(14:57) 

مرجع خبری پرسپولیس : نیکبخت، واعظی و سپهر مازادهای پرسپولیس  / رحمتی چک گرفت، حمودی و آل نعمه می‌آیند

اینکه برخلاف همیشه و به جای عقب ماندن از قافله این بار مدیران پرسپولیس برای به رونق انداختن بازار نقل و انتقالات پیشقدم شده‌اند، یعنی که همین روزها باید منتظر خداحافظی ستاره‌های سرخ باشیم

ورود پرسپولیسی‌ها به بازار نقل و انتقالات در حالی صورت گرفت که آنها برای حفظ ستاره‌های امروزشان چاره‌ای نیندیشیده بودند. البته پیش از آن صحبت‌هایی شده بود و در میان تمام اختلافات، تنها تمدید قرارداد بازیکنانی چون کریم باقری، علی کریمی، محسن خلیلی، پژمان نوری، رحمان رضایی و ایوان پتروویچ بود که مدیران باشگاه را بالاخره به یک اتفاق نظر رساند.

اینها قرار است تحت هر شرایطی، حفظ شوند. زارع، محمد و شیری هم که یک فصل دیگر قرارداد دارند و خیال باشگاه از بابت آنها راحت است. به این جمع قرار است بازیکنان دیگری هم اضافه شوند. لیست همان لیست‌ قبلی است و رحمتی، آرفی، حمودی، آل‌نعمه، عقیلی، اشجاری و بائو بازیکنان مورد نظر پرسپولیس.

در واقع آنها طوری چشم مدیران را گرفته‌اند که دیگر در باشگاه کسی خواهان ماندن بادامکی، منصوری، توره، حیدری، حقیقی، عبدی، خیرخواه، آتسوی و حتی نیکبخت نیست و این چند سرخپوش شاید فقط تا دو سه هفته دیگر میهمان پرسپولیس باشند. برای جایگزینی آنها هم فعلا با آرفی و بائو قراردادهایی دو ساله بسته شده و با آل نعمه هم به توافق رسیده اند و همین روزها او هم برای امضای قرارداد به تهران می‌آید.

توافقات نهایی با حمودی هم از مدت‌ها قبل انجام شده و اگر تا امروز قراردادی به امضا نرسیده به خاطر توصیه‌هایی است که مدیر برنامه‌های این بازیکن به او داشته و خواسته شد برای حضور در پرسپولیس عجله نکند. آن طرف، هادی عقیلی بابت نیمکت‌نشینی‌های آن سال‌ها هنوز دلخور است و فعلا نتوانسته برای سرخپوش شدن دوباره، با خودش کنار بیاید.

ماجرای سیدمهدی رحمتی و حضورش در پرسپولیس اما با همه فرق می‌کند. خودش گفته

 که برای فصل تازه تصمیمی نگرفته و مدیرعامل پرسپولیس هم در ادامه پنهان کاری‌هایش تأکید دارد که مذاکره دوباره‌ای با این دروازه‌بان صورت نگرفته. حال آنکه نزدیکان رحمتی خبر می‌دهند که او نزدیک به سه ماه قبل با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده. قرارداد داخلی یک ساله‌اش را امضا کرده و حتی چک اولش را هم از حسین هدایتی گرفته!

حضور او به خودی خود تغییرات تازه‌ای را رقم می‌زند. همین ابتدای فصل هم به خاطر رقابت‌ با رحمتی بود که مهدی واعظی حاضر شد قراردادش را تمدید کند اما بدون شک دروازه‌بان همیشه معترض همان طور که یکی دو هفته قبل گفته بود این بار پرسپولیس را ترک خواهد کرد. به ویژه که باشگاه و مدیرانش هم نظر چندان مثبتی روی او ندارند و ادامه همکاری و تمدید قرارداد با میثاق معمارزاده را ترجیح می دهند. در واقع میثاق تنها دروازه‌بانی است – از جمع دروازه‌بان‌های فعلی- که باشگاه تصمیم به تمدید قراردادش گرفته و با حضور او و رحمتی دیگر نیازی به مهدی واعظی و علیرضا حقیقی نیست. البته به شرطی که حقیقی دیگر به نفر سوم بودن قناعت نکند و مثل واعظی، او هم تصمیم به رفتن بگیرد.

در این میان، موضوعی هست که تأثیرش در یارگیری‌های پرسپولیس را نمی‌شود نادیده گرفت و آن اختلافات مدیریتی است. کمیته سه نفره نقل و انتقالات باشگاه که قرار بود متشکل از انصاری‌فرد، فرخزادی و آخوندی باشد و وعده‌اش را داده بودند، هنوز تشکیل نشده.

مدیرعامل و هیات مدیره هم به تکروی‌هایشان در دو مسیر متفاوت مشغولند و درباره لیست خرید باشگاه، کوچکترین توافق میان آنها دیده نمی‌شود و هر کدام با هر بازیکنی که دوست دارند و هر طور دلشان می‌خواهد مشغول مذاکره‌اند و بالاخره اینکه همین اختلافات شاید دلیلی شود برای اینکه پرسپولیس با همان سرعتی که قدم به بازار نقل و انتقالات گذاشت، حذفی نابه‌ هنگام از این گردونه داشته باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)