هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس در حال حاضر با پرسپولیس یک ماه گذشته خیلی فرق می‌کند چرا که آنها اکنون در بالای جدول حضور دارند.

به گزرش تسنیم ، کیانوش رحمتی درباره بازی فردا شب سایپا و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: این برای نخستین بار است که سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج از استقلال و پرسپولیس میزبانی می‌کند و این حق مردم کرج است که شاهد میزبانی تیم‌شان در ورزشگاه خانگی مقابل این دو تیم باشند.

وی افزود: کرج می‌تواند همچون قزوین و قم که شهرهای همجوار تهران هستند میزبان بازی‌های خانگی مقابل استقلال و پرسپولیس باشد. با توجه به اینکه برای نخستین بار است که سایپا می‌خواهد میزبان این 2 تیم باشد ممکن است بحث آزمون و خطا باشد و یا مشکلاتی پیش بیاید اما این حق طبیعی مردم البرز است که بازی‌های خانگی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم فرداشب مشکلی پیش نیاید تا همچنان میزبانی سایپا از پرسپولیس و استقلال در کرج ادامه داشته باشد.

هافبک سایپا عنوان کرد: شرایط مناسبی داریم و در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کردیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس با دست پر از زمین خارج شویم و اولین پیروزی فصل را جشن بگیریم.

رحمتی با اشاره به دیدار دوستانه پیش از آغاز فصل سایپا و پرسپولیس و برد 3 بر صفر سایپا در آن دیدار خاطرنشان کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. نباید به پیروزی مقابل پرسپولیس در پیش‌فصل فکر کنیم و آن پیروزی ملاکی برای برد دوباره ما مقابل این تیم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که من از سایپا و پرسپولیس می‌دانم این است که هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌روند. برای اینکه خودمان را از پایین جدول جدا کنیم نیاز به پیروزی داریم و پرسپولیس نیز برای اینکه بالای جدول بماند دوست ندارد امتیازی از دست بدهد.

هافبک سایپا درباره کار با فیرات سرمربی آلمانی سایپا گفت: فیرات مربی خوبی است و کارش را خوب انجام می‌دهد. امیدوارم با او نتایج مناسبی بگیریم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

رحمتی با اشاره به تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر پرسپولیس یک ماه گذشته خیلی فرق می‌کند چرا که آنها اکنون در بالای جدول حضور دارند اما بازیکنان ما اگر همت کنند باز هم می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)