پرسپولیس نیوز : مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت سرمربی این تیم علی دایی باقی می ماند.

علیرضا رحیمی در گفتگوی تلفنی با برنامه نود پس از انتخاب به مدیرعاملی پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: علی دایی با پرسپولیس قرارداد دارد و سرمربی این تیم می ماند. امشب با خود او جلسه ای برگزار کردم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی در واکنش به اینکه آیا مشکلاتی که با برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله بنگر در گذشته داشته منجر به جدایی  آنان می شود یا خیر گفت: این مسئله صحت ندارد و اتفاق نمی افتد. دلیل نمی شود که بازیکنی قبلا یک صحبتی کرده و حالا او را کنار بگذاریم.

 

رحیمی در پاسخ به این سوال  که آیا صحت دارد مونسان از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از اقوام حسن روحانی است گفت: من در این خصوص اطلاع ندارم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی های این باشگاه گفت: بدهی این باشگاه متعلق به هر فردی که باشد ما موظف به پرداخت تمام آن هستیم حتی اگر تعهد شفاهی باشد.

 

وی در واکنش به مصاحبه روز گذشته حمید درخشان که گفته بود آیا سپاهانی ها هم اجازه می دهند یک پرسپولیسی مدیرعامل سپاهان شود یا خیر گفت: من از آقای درخشان می پرسم آیا این حرفی که می زنند در دنیای حرفه ای فوتبال  معنی دارد؟ من 50 سال در ورزش بوده ام و سپاهان، پرسپولیس و استقلال را سرمایه های ورزش کشور می دانم و قبل از آمدن به پرسپولیس نیز از این تیم با بزرگی یاد می کردم و همچنان اعتقاد دارم پرسپولیس و سپاهان هر دو از یک مکتب یعنی مکتب شاهین  برآمده اند.  علی دایی در فصل گذشته تنها 20 درصد روی مسائل فنی تمرکز می‌کرد، 80 درصد به فکر حواشی از جمله مشکلات مالی بود بنابراین باید بسیج شویم و مشکلات مالی را حل کنیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا شنیده است که محمد دادگان هم گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بوده و تلفنش را جواب نداده نیز گفت: من درباره این مسائل صحبت نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)