پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آقای سمیعی‌نژاد در بحث قبول استعفای خوروش نقشی نداشت.

علیرضا رحیمی درباره اینکه گفته می‌شود سمیعی‌نژاد مدیرکارخانه فولاد مبارکه در قبول استعفای رسول خوروش سرپرست سابق این تیم نقش داشته است عنوان کرد: چند روزی است که شایعه شده آقای سمیعی‌نژاد موافق استعفای خوروش بوده و من مخالف بودم این در حالی است که سمیعی‌نژاد فقط در بحث‌های کلان باشگاه ورود می‌کند و با حمایت‌های او ما یک مجموعه‌های بی‌نظیر در آسیا ساختیم ایشان حتی در بحث انتخاب مربیان ورود نمی‌کند این کارخانه به این بزرگی که 18 هزار پرسنل دارد با مدیریت ایشان می‌چرخد.

وی افزود: حتی هیئت‌مدیره باشگاه و آقای ترابیان رئیس هیئت‌مدیره به من لطف کرده‌اند و همه اختیارات را به من سپرده‌اند و می‌گویند هر کاری که به صلاح این مجموعه است انجام دهم. اختیاراتی که آنها به من داده‌اند شرمنده‌ام کرده و مسئولیتم را بیشتر می‌کند باز هم تأکید می‌کنم که سمیعی‌نژاد اصلا به این موارد ورود نمی‌کند در سال 90 اگر کمک‌های آقای سمیعی‌نژاد نبود نمی‌دانم چه اتفاقی برای باشگاه می‌افتاد. خوروش با هماهنگی خود من به این باشگاه آمد و حالا هم خودش نمی خواست ادامه دهد. او برای این مجموعه زحمت کشید و باید از او تشکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه این باشگاه اعلام کرده اگر قاسم دهنوی که اکنون بازیکن پرسپولیس است پول گرفته شده از سپاهان را پس ندهد از او شکایت می‌کند گفت: او مبلغی از سپاهان گرفته و طبق قول و قراری که ما با مسئولان پرسپولیس و کمیته انضباطی گذاشتیم قرار بر این شد که اگر شجاع خلیل‌زاده پولی از پرسپولیس گرفته آن را پس دهد و دهنوی هم پول سپاهان را بدهد. طبق توافق ما دهنوی تا زمانی که این پول را به سپاهان ندهد نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. قانوناً باشگاه سپاهان و پرسپولیس در صورتی می‌تواند از شجاع خلیل‌زاده و دهنوی استفاده کنند که هر یک از باشگاه نسبت به این بازیکنان شاکی نباشند ما زمانی هم که به کمیته انضباطی شکایت کردیم بابت پولمان بوده و حالا هم انتظار داریم این پول بازگردانده شود. مدام به من امروز و فردا می‌کنند در صورتی که اگر این پول برگردانده نشود از دهنوی به دادگاه و کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)