خبرگزاری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به ادعاهاي محمد رويانيان گفت: امور مربوط به اقامت تيم فوتبال پرسپوليس در اصفهان بر عهده آن باشگاه بوده و مشکل پيش آمده براي تعدادي ازاعضاي آن، ربطي به باشگاه سپاهان ندارد.

 

عليرضا رحيمي يکشنبه شب  اظهار داشت: تمام هزينه ها و برنامه هاي اقامت تيم ميهمان برعهده خود آنها مي باشد.

وي اظهار داشت: تيم پرسپوليس براي برگزاري ديدار با سپاهان، در هتل عباسي اصفهان که يکي از هتل هاي پنج ستاره کشوراست، اقامت کرده بود.

مديرعامل باشگاه سپاهان تصريح کرد: ادعاي بروز مسموميت و هرگونه مشکلي که در راستاي اقامت اين تيم در اصفهان ايجاد شده به باشگاه سپاهان ربطي ندارد.

وي همچنين درباره اظهارات مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر امکانات ضعيف ورزشگاه فولاد شهر هم گفت: در هربازي دو آمبولانس در ورزشگاه فولاد شهر حضور دارد و براي اين ديدار نيز دو دستگاه آمبولانس در اين ورزشگاه حضور داشت.

وي افزود: شايد رويانيان از امکانات ورزشگاه فولادشهر بي اطلاع هست زيرا فولادشهر يکي از پنج ورزشگاه کشور است که به تاييد کنفدراسيون فوتبال آسيا رسيده و ديدارهاي بين المللي در آن برگزار مي شود.

از سوی دیگر معاون باشگاه سپاهان گفت: در جريان اين ديدار دو دستگاه آمبولانس در ورزشگاه حضور داشت و حتي پس از آنکه در جريان مشکلات بازيکنان تيم پرسپوليس قرار گرفتيم، از اورژانس فولاد شهر نيز درخواست يک دستگاه آمبولانس به همراه کادرپزشکي مجهز کرديم.

مسعود تابش تاکيد کرد: درصورت نبودن دو دستگاه آمبولانس در ورزشگاه، ناظر بازي اجازه برگزاري بازي را نمي دهد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از باخت دو بر صفر تيم فوتبالش مقابل سپاهان و زير سرم رفتن چند بازيکن اين تيم در پايان بازي به سايت اين باشگاه گفت: نقي زاده، نوري و نوروزي از فرط بي حالي، سرگيجه و يا مسموميت زير سرم رفتند و نقي زاده هنوز از شرايط مطلوبي برخوردار نيست. بنگر و مهدوي کيا نيز به واسطه پائين آمدن فشارشان دچار بي حالي شده اند.

رويانيان افزود: متاسفانه امکانات خوبي هم در ورزشگاه وجود نداشته و تنها يک آمبولانس براي رسيدگي به وضعيت بد بازيکنان پرسپوليس وجود داشته است. مثل اينکه کار آقاي شيريني هم به بيمارستان کشيده شده است. بنده مدام با اعضاي تيم در تماس هستم و کادر پزشکي به ما اعلام کرده تمامي مواد غذايي، پودر، محلول ها و آب معدني را به تهران خواهند آورد تا آزمايش هاي دقيق در اين خصوص به عمل آيد تا مشخص شود اين اتفاق نادر، عجيب و شک برانگيز چه بوده است.

در همين حال، پزشک تيم پرسپوليس هرگونه مسموميت اين افراد را رد کرد و گفت: غذاهايي که در دوران اقامت کادر فني و اعضاي تيم پرسپوليس در اصفهان مصرف کردند، کاملا سالم بود و اين افراد از سلامت کامل برخوردار مي باشند.

پزشک اورژانس اصفهان هم که بنا به درخواست مسوولان تيم ميزبان به ورزشگاه فولادشهر آماده بود، گفت: اين افراد در سلامت کامل قرار دارند و تظاهر به بي حالي مي کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)