پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هویت حمید سیاسی مشخص نیست و نباید با قهرمان ملی مثل دایی اینگونه رفتار شود.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش خبری ساعت 14و 30 دقیقه شبکه خبر در مورد اینکه حکم برکناری دایی را امضا خواهد کرد یا نه، گفت: به من گفتند اگر دایی را برکنار نکنی خودت را برکنار می‌کنیم. آیا این شیوه برخورد با یک قهرمان ملی درست است؟ از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. سیاسی هویتش مشخص نیست. فقط چون پول دارد باید برای یک تصمیم ملی تصمیم بگیرد؟ اگر می‌خواهیم مربی را برداریم راه و روش دارد.

وی ادامه داد: با من برخوردهای زیادی شد تا دایی را برکنار کنم. پولم را قطع کردند و از من خواستند دایی را برکنار کنم اما من همچنان از دایی حمایت می‌کنم و اگر من مدیرعامل هستم علی دایی سرمربی پرسپولیس است. مطمئنا دایی این تیم را جمع می‌کند و این نوع برخورد توسط این افراد با دایی خیلی زشت است. سیاسی به من گفت اگر دایی را برنداری خودت را برمی‌داریم. 5 ماه است که برایم شرط می‌گذارند یا دایی را بردار یا خودت را برمی‌داریم. آنها خصومت دارند. این روش، روش خوبی نیست.

رحیمی تصریح کرد‌:‌ من از تمام مربیان ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی باید حفظ شود. نباید توسط سیاسی که پایش هم به توپ نخورده و یک عکس ورزشی هم ندارد برکنار شود. دوست دارم او روی خط بیاید و من حرف‌هایم را بزنم خیلی حرف‌ها دارم.

 

رحیمی در ادامه به انتقاد از حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: آیا این درست است آدمی چون سیاسی چون پول دارد هر کاری انجام دهد و بیاید تصمیم به برکناری اسطوره و قهرمان ملی ایران بگیرد؟ این آقا معلوم نیست از کجا آمده و هویتش مشخص نیست اما متأسفانه برای قهرمان ملی ما تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلویحی اینکه از سوی وزارت ورزش و با واسطه‌هایی از سیاسی خواسته شده علی دایی را برکنار کنند تأیید کرد و گفت: من از علی دایی حمایت می‌کنم البته حمایتم نه فقط از علی دایی بلکه از تمام مربیان است.

 

 رحیمی اظهار داشت: شما بروید بررسی کنید و ببینید در ماه‌های گذشته اینها با ما چه کارهایی که نکردند. پول ما را قطع کردند و مطالبات باشگاه را پرداخت نکردند و هر کاری توانستند انجام دادند تا اینکه دایی را برکنار کردند. در این پنج ماه مدام می‌گفتند باید دایی را برکنار کنید و فرد دیگری سرمربی پرسپولیس شود.

 

 وی عنوان کرد: تا زمانی که من هستم مطمئناً علی دایی هم سرمربی پرسپولیس است. همانطوری که گفتم این نوع برخورد با قهرمان ملی ما بد است و باید مانع این کار شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاسی به من تأکید کرد که اگر علی دایی را برکنار نکنی تو را بر می‌داریم. در این پنج ماه مدام برای من شرط گذاشته‌اند که باید علی دایی را برداری. نمی‌دانم مشکل و خصومت‌شان با علی دایی چیست؟!

وی خاطرنشان کرد: من مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هستم و تا زمانی که من هستم علی دایی هم سرمربی پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه امروز عصر چه کسی باید بر سر تمرین پرسپولیس برود زیرا شما می‌گویید دایی سرمربی است و هیأت مدیره درخشان را سرمربی می‌داند، گفت: ‌اگر من مدیرعامل هستم می‌گویم سرمربی تیم دایی است. دایی باید برود و تیم را تمرین دهد. اگر خواجه‌وند این حرف را زده شما بگویید مدیرعامل چه کسی است؟ مطمئن باشند افرادی که این گونه نقشه کشیده‌آند تبعات کارشان را خواهند دید.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در این شرایط باید خودش از پرسپولیس برود گفت: اشکالی ندارد من به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)