پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره در مورد مسائل کلان باشگاه صحبت می‌کند و خود را درگیر مسائل بازیکن نمی‌کند.

علیرضا رحیمی بعد از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سخنگوی هیئت مدیره آقای استیلی است و باید ایشان در مورد جلسات صحبت کند اما باید بگویم هر هفته دوشنبه ساعت 18 در مورد مسائل کلان و سیاست باشگاه جلسه داریم و در مورد مسائل خاص و بازیکن نیست.

وی در مورد اینکه رضا حقیقی ممنوع‌الخروج است و آیا در جلسه امروز در این مورد حرفی شد، اظهار داشت:‌ هیأت مدیره در مورد مسائل کلان باشگاه صحبت می‌کند و خود را درگیر بازیکن نمی‌کند و موارد کلی مورد نظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت محمد نوری اظهارداشت: همه بازیکنان در پرسپولیس هستند، نوری هم می ماند؛ او پرسپولیسی و کاپیتان پرسپولیس است.

 

رحیمی در پایان درباره آخرین وضعیت مشکلی که برای رضا حقیقی پیش آمده که منجر شده حکم جلب این بازیکن صادر شود، تأکید کرد: انشاءالله مشکل رضا حقیقی چهارشنبه حل می‌شود.

علیرضا رحیمی در پایان جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هنگام خروج از باشگاه به مدیربرنامه‌های رضا حقیقی اعلام کرد روز چهارشنبه برای حل مشکل این بازیکن به باشگاه بیاید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)