پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: از شنیدن خبر مرگ مهدی نفر شوکه هستم و مرگ او را باور ندارم.

علی پروین در واکنش به مرگ ناگهانی مهدی نفر؛ خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از شنیدن این خبر شوکه هستم. از صبح که چنین خبری را شنیدم چندین بار گریه کردم و اصلا مرگ نفر را باور ندارم. من در رسانه‌ها با خبرنگاران محدودی در تماس هستم و یکی از آنها مهدی نفر بود.

وی ادامه داد: نفر همیشه امانتدار بود و هیچ‌وقت مطلبی ناصحیح از قول من که باعث جار و جنجال شود، منتشر نکرد. به او اعتماد کامل داشتم و این ضایعه بزرگ را به خانواده‌اش، اهالی رسانه و ورزش تسلیت می‌گویم. هر کاری از دستم بربیاید برای خانواده‌اش انجام می‌دهم.
 

همچنین  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، درگذشت خبرنگار حوزه ورزش و پرسپولیس را به جامعه ورزش، اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت مجری و خبرنگار حرفه‌ای حوزه ورزش را که در پی سانحه رانندگی شب گذشته به دیار باقی شتافت را به جامعه ورزش کشور، اصحاب رسانه و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن روانشاد علو درجات و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت نمود.

 

همچنین مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

 

محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس پس از درگذشت مهدی نفر در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت یکی از خبرنگاران بااخلاق و پرتلاش را به جامعه خبرنگاران به ویژه حوزه ورزش تسلیت می‌گویم. در طول حدود 3 سال حضورم در ورزش جز خوبی از مهدی نفر چیزی ندیدم. از صمیم قلب به خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)