مرجع خبری پرسپولیس : رسانه های کشور ترکیه از جدی شدن مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مصطفی دنیزلی و احتمال حضور این مربی در ایران خبر داده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بعد از روزنامه ملیت که روز چهارشنبه از مذاکرات نزدیک دنیزلی با باشگاه پرسپولیس خبر داده بود، روزنامه زمان نیز روز گذشته خبر از توافق این مربی با طرف ایرانی داد.

این روزنامه در گزارش خود در این خصوص نوشت: «پس از کسب توافقات اولیه طرفین از طریق تلفن با هم در تماس هستند و احتمال دارد دنیزلی طی روزهای آینده به تهران سفر کند»

 

 

سایت خبری ویترین هم در بخش «habervitrin» روز گذشته به بررسی مذاکرات دنیزلی با باشگاه پرسپولیس پرداخت و نوشت: دنیزلی در حال بررسی جزئیات است تا پاسخ نهایی خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کند. هواداران این تیم ایرانی استقبال خوبی از او داشته اند و خواستار حضور این مربی ترک روی نیمکت سرمربیگری تیمشان هستند.

 

سایت ویترین در ادامه گزارش خود می نویسد: دنیزلی در ایران طرفداران زیادی دارد و طی روزهای گذشته در واکنش به خبر پیشنهاد پرسپولیس تنها به یک جمله بسنده کرده است _ دوست دارم به فوتبال ایران کمک کنم_. این سایت پرسپولیس را یکی از قدیمی ترین تیم های ایران می داند که در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ این کشور ندارد.

 

سایت 24 کشور ترکیه هم روز گذشته در این خصوص نوشت: دنیزلی قرار است به تیمی برود که دو بازیکن آن به دلیل رسوایی اخلاقی از تیم اخراج شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)