هافبک عراقی سابق پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم قهرمان آسیا شویم و با جام از پرسپولیس خداحافظی کنم اما فوتبال برد و باخت دارد.

بشار رسن پس از خداحافظی‌اش از اعضای تیم پرسپولیس اظهار داشت: ۴-۳ ماه پیش قرار بود از پرسپولیس به تیم قطر بروم اما به دلیل اینکه بازیکن نداشتیم و ۴-۳ بازیکن از تیم ما جدا شده بودند در تیم ماندم. خیلی دوست داشتم قهرمان آسیا شویم و با جام از پرسپولیس خداحافظی کنم اما فوتبال برد و باخت دارد.

وی ادامه داد: باید از هواداران پرسپولیس و مردم ایران تشکر کنم. از چهار سال قبل که به این کشور آمدم به هواداران این تیم افتخار کرده و هر جا رفتم از آنها تعریف و تمجید کردم.

هافبک عراقی سابق پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس همیشه سربلند و موفق باشد و مثل همیشه قهرمان لیگ شود و به فینال آسیا صعود کند.

رسن درباره بهترین خاطره اش از زمان حضور در پرسپولیس توضیح داد: بهترین خاطره ام دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل النصر و السد بود.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد روزی به پرسپولیس بازگردد، گفت: ان شالله اگر پیر نشوم روزی به این تیم می‌آیم.(باخنده) شاید آن زمان به من بگویند پیر شده ای.

بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با صدا و سیما درباره بهترین دوست خود در این تیم عنوان کرد: بدون شک احمد نوراللهی بهترین دوست من بود و خیلی به وی نزدیک بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)