پرسپولیس نیوز : معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش گفت: سهام پرسپولیس زودتر از استقلال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

احمد رسولی‌نژاد در حاشیه جلسه دیدار وزیر ورزش با فراکسیون ورزش گفت: وزارت ورزش تعامل خوبی با فراکسیون ورزش مجلس داشته و این تعاملات هم در بحث بودجه وجود داشته است. فراکسیون ورزش نیز پرقدرت از ورزش حمایت کرده است. درباره بودجه جلسه‌ای با رئیس مجلس برگزار شد و این جلسات ادامه خواهد داشت.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش درباره خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: این دو باشگاه مراحل خصوصی‌سازی را انجام می‌دهند. پرسپولیس زودتر شروع کرده، بنابراین سهامش زودتر به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی افزود: یکی از مشکلات برای خصوصی‌‌سازی این دو باشگاه این بود که اعلام شده بود سرخابی‌ها زیان‌ده هستند، اما با توجه به مصوبه‌ای که داریم در مورد اینکه از فصل آینده کلیه درآمدهای تبلیغات برای میزبان باشد، دو باشگاه سودده شده و از هر جهت آماده واگذاری می‌شوند.

رسولی‌نژاد درباره تخریب چمن ورزشگاه آزادی نیز اظهار داشت: به ما چیزی منعکس نشده و فکر می‌کنم این تخریب به دلیل ویژگی‌های فصلی است و برنامه دولت تاثیری نداشته است. آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌ها است و همه مراعات می‌کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)