پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما شاکله اصلی تیم را برای فصل بعد حفظ خواهیم کرد و بحث بشار رسن هم شامل همین موضوع است.

مهدی رسول‌پناه درباره چهارمین قهرمانی متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این قهرمانی را به مردم ایران، خصوصاً هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. این بهترین نتیجه برای پرسپولیس بود که چهار هفته تا پایان مسابقات، چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آوردیم. مهمترین ویژگی، قطعی شدن قهرمانی در زمین نفت مسجدسلیمان بود که پرسپولیس تاکنون نتوانسته بود این تیم را شکست دهد که این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد، بیان کرد: با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ارتباط هستیم و نامه‌نگاری کردیم که انشاءالله در بازی با ذوب‌آهن که قبل از محرم است، جشنی برگزار کنیم. ما نمی‌توانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و مشغول رایزنی هستیم تا ببینیم چه کنیم تا جشن قهرمانی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در این باره که باشگاه می‌تواند مانند باشگاه‌های خارجی مراسمی بگیرد، گفت: در تدارک چنین کاری هستیم.

رسول‌پناه در مورد پاداش قهرمانی لیگ نوزدهم برای سرخپوشان تصریح کرد: برای هر پیروزی، قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفته شده که پاداش قهرمانی هم در پایان فصل پرداخت می‌شود. ما پاداش بازی‌های قبل از کرونا را تاکنون پرداخت کردیم.

وی درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده خاطرنشان کرد: همانطور که گل‌محمدی گفت، باشگاه در پایان فصل در این باره تصمیم می‌گیرد. باشگاه شاکله اصلی تیم شامل ۹۹ درصد بازیکنان را نگه می‌دارد و با آنها همکاری می کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص شرایط بشار رسن اظهار داشت: بشار هم شامل همین موضوع است و انشاءالله او را در پرسپولیس حفظ می‌کنیم. تا پایان فصل با سایر بازیکنان صحبت می‌کنیم و او را حتماً در پرسپولیس نگه می‌داریم.

رسول‌پناه در مورد برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر گفت: مقدمات کار را فراهم کردیم و رزرو هتل تا فردا (یکشنبه) انجام می‌شود. روز هفدهم یا هجدهم ماه به قطر سفر می‌کنیم و امروز یا فردا، نشستی با سرمربی و مدیر تیم برای لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)