سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران قبلی پرسپولیس باید پاسخگوی مطالبات برانکو باشند زیرا آنها در زمان مناسب یک دلار هم به وی ندادند.

مهدی رسول پناه با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من ۱۵ روز قبل از سال ۹۹ به پرسپولیس آمدم و از همان زمان مشکلات خیلی زیاد بود. بحث بدهی های خارجی و داخلی، طلب بازیکنان و شرکت های هواپیمایی جمع شده و  وضعیت بحرانی در پرسپولیس حاکم شده بود. در آن زمان با هیات مدیره تقسیم بندی کار کردیم. از شانس بد ما یازده پرونده خارجی داشتیم که در آستانه اجرایی و عملیاتی شدن بود.

*  زمانی که باید به برانکو پولش را می‌دانند یک دلار هم ندادند

وی افزود: من به مسئول حقوقی و بین الملل باشگاه گفتم هر پرونده سریع پیگیری شود.برانکو یکی از مربیان زحمتکش ما بود اما متاسفانه زمانی که باید حق و حقوق وی را می دادند یک دلار هم ندادند. مدیران وقت باید در این زمینه جواب بدهند اما به نظر من می توانستند پول برانکو را در مدیریت های قبلی بدهند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پس از اعلام حکم فیفا  با پرداخت مبلغی، درخواست گراندز رای کردیم. برانکو ابتدا درخواست یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو درخواست کرده بود و ما این رای را هم داریم اما فیفا در رای اولیه یک و میلیون و ۵۰ هزار یورو را تایید کرد. طبق حکم این حکم باید به زلاتکو ۱۶۲ هزار یورو، ایگور ۲۰۵ هزار یورو و مارکو هم حدود ۱۱۴ هزار یورو پرداخت می کردیم.

باید ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار دلار برای هزینه دادرسی مجدد پرداخت می کردیم و سپس حکم برانکو تایید شود

رسول پناه ادامه داد: پس از صدور این رای به ما گفتند می توانید در زمان مشخص به دادگاه cas اعتراض کنید اما می دانستیم باید هزینه ای حدود ۱۶۰ هزار تا  ۲۰۰ هزار دلار برای اعاده دادرسی پرداخت کنیم و در نهایت حق و حقوق برانکو هم تایید می شد. به همین دلیل هزینه دیگری ندادیم. حتی برای دادرسی مجدد یک هزینه ۴ هزار یورویی ابتدایی هم پرداخت شد اما ما نیاز به خریدن زمان داشتیم.

به برانکو ظلم شد

وی افزود: بهترین کار را انجام دادیم و اگر زمان نمی خریدیم با محرومیت های شدیدتری مواجه می شدیم. مصاحبه ای هم نکردیم زیرا طرف مقابل رصد می کرد. جدا از اعلام رای یک میلیون و ۵۰ هزار یورو باید ۵ درصد سود سالانه هم پرداخت می کردیم. برانکو حق داشت زیرا با وی برخورد مناسبی نشده و به برانکو ظلم شده بود. در نهایت تصمیم گرفتیم پول وی را پرداخت کنیم.

پول بیرانوند یک روز قبل از اتمام فرصت ما برای پرداخت برانکو تسویه شد

رسول پناه تصریح کرد: از فیفات و محل انتقال بیرانوند به آنتورپ مطالباتی داشتیم که قرار شد پول برانکو را از این محل بدهیم. قرار بود قسط اول پول بیرانوند ۲۵ اسفند به ایران بیاید و یازده تیر هم قسط بعدی اش به ما برسد اما با توجه به شیوع ویروس کروما انتقال این پول به تاخیر افتاد. یک روز قبل از تاریخ ۶ آگوست که آخرین مهلت ما برای پرداخت طلب برانکو و دستیارانش بود، حق انتقال بیرانوند به حساب باشگاه نشست.

وی افزود: بلافاصله این پول را تبدیل کرده و طلب زلاتکو و ایگور را هم از محل مطالبات خود در فیفا دادیم. پول سرتن چوک، گابریل و نیلسون را هم قبلا پرداخت کرده بودیم و از پول باقی مانده مان در این محل می توانستیم تنها پول ایگور و زلاتکو را بدهیم. ۲۰۵ هزار یورو برای ایگور و ۱۶۲ هزار یورو برای زلاتکو را درخواست کردیم از این محل بدهند. البته دیگر نمی توانستیم از مطالبات مان در فیفا پنج درصد سود دو مربی را بدهیم و این پول را از درآمد انتقال بیرانوند دادیم.

فیفا برای طلب سرتن چوک هزار دلار به پرسپولیس بازگرداند

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: حدود ۳۳۰ هزار یورو به حساب برانکو و ۱۲۰۷۹۸ یورو به حساب مارکو در عمان پرداخت کردیم. مطالبات ایگور و زلاتکو هم در فیفا پرداخت شده است که این موضوع هم پذیرفته شد. ما پول گابریل را از همین طریق دادیم و مطالبات ۱۱ هزار دلاری سرتن چوک هم از این محل تسویه شدکه البته فیفا گفت هزار دلار اضافه است و ۱۰ هزار دلار به چوک داد.

ایگور و زلاتکو باید فرمی را پرکنند تا فیفا به آنها پول بدهد

رسول پناه درباره اینکه ایگور پانادیچ اعلام کرده فیفا نامه ای برای پرداخت مطالبات به وی نداده است، توضیح داد:اینجا سوء تفاهمی پیش آمده است. روند پرداخت به این شکل است که ما باید درخواست خود را به کمیته انضباطی ارسال کنیم تا از محل مطالبات پرسپولیس پرداخت شود. مشروط به اینکه یک فرمی را باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، ایگور یا زلاتکو باید پر کنند تا سریع این انتقال صورت بگیرد.  ما و فدراسیون فرم را پر کرده ایم اما تاکنون مربیان کروات فرم را پر نکرده اند.

* برانکو به یک شرط قبول کرد حساب عمان خود را بدهد

رسول پناه درباره اینکه آیا پرسپولیس نمی توانست پول برانکو را به حساب وی در کرواسی واریز کند، گفت: برانکو حساب عمانش را به ما معرفی کرد و ما نمی‌توانستیم پولی را در کرواسی بدهیم. تازه می‌فهمیم که تحریم‌ها چقدر تأثیرگذار است. برانکو به شرطی پذیرفت پولش به حساب ریالی اش در عمان پرداخت شود که ما کارمزد تبدیل یورو به ریال عمان را پرداخت کنیم. برای نشان دادن حسن نیت مان این کار را هم انجام دادیم.

۳۳۰ هزار دلار پول برانکو را از طریق ۱۷ عابربانک عمان به وی پرداخت کردیم

وی ادامه داد: با توجه به تحریم ها امکان داشت پول بلوکه شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم به برانکو در عمان پول بدهیم. از طرفی برای ما حاشیه سازی کرده و می گفتند دروغ می گوییم. شانس ما زمانی که می خواستیم پول برانکو را بدهیم، بانک های عمان ۱۲ تا ۱۴ روز به دلیل عید قربان تعطیل بود. کارگزاری که قرار بود به این مربی پول بدهد پول را در ۱۷ حواله و در عابربانک های عمان داد. همه این ها نشان می دهد ما حسن نیت داشتیم.

کلا ۶۰ هزار یورو جریمه شده ایم و ۱۲۷ هزار دلار صحت ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دلیل محکوم شدن این باشگاه به پرداخت ۱۲۷ هزار دلار دیگر اظهار داشت: بعضی ها به اشتباه یا به عمد می گویند پرسپولیس ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس محکوم شده است. طبق نامه‌ای که فیفا داده است،‌ باشگاه ۱۵ هزار فرانک سوئیس برای ایگور و زلاتکو و ۳۰ هزار یورو هم به عنوان جریمه باید بپردازد  که این جریمه باید در مهلت ۳۰ روزه پرداخت شود. اگر ایگور و زلاتکو هم مانند مارکو فرم را پر می کردند، این ۱۵ هزار یورو هم به ما تعلق نمی گرفت.

مشکل فیفا است که پول زلاتکو و ایگور تسویه نشد

رسول پناه تصریح کرد: ایگور و زلاتکو برای دریافت پول نیاز به زمان یکی دو ماهه دارند اما این مشکل ما نیست بلکه مشکل فیفا است که پذیرفته ما می خواهیم پول این مربیان را بدهیم. اکنون از فدراسیون جهانی خواسته ایم مانند نیلسون، چوک و گابریل پول آنها را هم از مطالبات مان در فیفا بدهد. نامه رسمی هم زدیم و اگر فرم ها را پر کنند، پول به حساب شان می آید.

برای نگران نشدن هواداران اطاله دادرسی نکردیم

وی ادامه داد: در نهایت اگر فیفا نپذیرد بازهم متضرر نمی شویم بلکه فیفا پول را در محل مطالبات ما نگه می دارد و در پرونده بعدی که برای بودیمیر یا کالدرون است، طلب آنها را پرداخت می کند. هواداران ما خیلی حساس هستند و می توانستیم اطاله دادرسی کنیم تا پول دو سه ماه دیگر پرداخت شود اما هواداران هر روز می گفتند پول برانکو چه شد. تا یک ماه دیگر قطعا این بدهی پرداخت می شود زیرا منابع را ایجاد کرده ایم. در کنار کارگزار دو سه منبع دیگر داریم و جای نگرانی نیست.

کارگزار را برای اصلاح قرارداد تحت فشار گذاشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ابهام های مربوط به کارگزار این باشگاه گفت: قرارداد ابتدایی ما با آتیه داده پرداز ۸ آبان ۹۸ امضاء شد که ایرادهایی داشت. بعد از سرپرستی من در باشگاه، هیئت مدیره تصمیم گرفت کارگزار را تحت فشار قرار بدهیم و در زمان‌بندی مشخصی برای پرداخت‌ها صورت بگیرد زیرا در قرارداد ابتدایی برای پرداخت ها جدول زمانبندی در نظر نگرفته بودند.

شرایط الحاقیه قرارداد با کارگزار از گرفتن چک هم معتبرتر است

وی ادامه داد: برای همین قرارداد را فسخ کردیم تا شرایط مذاکره پیش بیاید. شرکت کارگزار هم طبق الحاقیه ای شرایط را پذیرفت و قرار شد در تاریخ‌های مشخصی پرداخت‌ها صورت بگیرد. ایرادهای زیادی به الحاقیه گرفتند و گفتند چرا چک و تضمین نگرفتید اما شرایط الحاقیه از چک هم برای معتبرتر بود. کارشناسان حقوقی این الحاقیه را مطالعه کرده و ما هم تا زمانی که کارگزار پولی نداده بود نمی توانستیم از این شرکت دفاع کنیم اما مهم بود که آنها به تعهد خود عمل کرده و تا پایان خرداد ۳۰ میلیارد پرداخت کرد.

کارگزار تاکنون ۴۵ میلیارد پرداخت کرده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: حتی استقراضی که در دوره مدیریت قبلی انجام شده بود جزء درآمد خود از کارگزار آوردیم. یعنی تا الان ۴۵ میلیارد پرداخت شده است که باید تشکر کنیم. یکی از شروط قرارداد این است اگر کارگزار به یکی از تعهداتش عمل نکند، می‌توانیم از قرارداد یکطرفه خارج شویم. الان این شرکت به تعهداتش عمل کرده و برای پرداخت طلب برانکو هم به ما کمک می‌کند.

اگر با شرکت دیگری قرارداد می بستیم کارگزار فعلی شکایت می کرد

رسول پناه تصریح کرد: حضور مردم در ورزشگاه برای ما فرصت درآمدزایی ایجاد می کند اما به دلیل کرونا چنین اقدامی صورت نگرفت اما با این وجود کارگزار وسط آمد و به تعهدات خود عمل کرد. اینکه می گویند شرکت دیگری هم در مزایده شرایط بهتری داشته درست نیست و من این موضوع را تکذیب می کنم. بهترین اقدام را کردیم و اگر با شرکت دیگری قرارداد می بستیم همین کارگزار فعلی از پرسپولیس شکایت می کرد.

گول چهار تا چک را نخوردیم

وی افزود: ما قرارداد را اصلاح کردیم و اگر کارگزار شکایت می کرد خیلی ها که الان انتقاد می کنند، می گفتند این مدیریت پرونده ای بدتر از پرونده برانکو به جا گذاشت. با اصلاح قرارداد منابع را ایجاد کردیم و گول چهار تا چک را هم نخوردیم. از این چک ها خیلی در باشگاه زیاد است و حدود ۳۰ میلیارد چک  به ما داده اند.

پرچمدار پاسخگویی هستم و تمام مدیران فعلی و قبلی باشگاه باید درباره گزارش های مالی شفاف سازی کنند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازداشت یکی از معاونان این باشگاه توضیح داد: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم بحث مبارزه با فساد را پیش گرفتم و گفتم تمام مدیران ما و حتی مدیرات قبلی باید درباره عملکردشان به مردم پاسخگو باشند. شفاف سازی به سود کار است. حتی گزارشی از تخلفات را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کردیم تا حق و حقوق پرسپولیس احیا شود.

رسول پناه افزود: من این وسط پرچمدار بودم و خودم اولین نفر پاسخگو هستم. هیچ ابایی هم نداریم و هرکسی هم نمی خواهد می تواند با پرسپولیس همکاری نکند که خوشبختانه همه مدیران باشگاه پاسخگو هستند. مردم حق دارند مخصوصا دباره گزارش های مالی ما بدانند و باید شفاف باشیم. چند روز قبل هیات مدیره گزارش مالی به من داد که آن را در اختیار رسانه ها می گذارم تا شفافیت مالی باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

داستان های زیادی درباره گزارش های مالی وجود دارد

وی ادامه داد: از دستگاه های امنیتی و نظارتی ممنون هستم که ورود کرده اند و مدیر ما هم پاسخگو بود. البته این کار باید زودتر انجام می شد زیرا داستان های زیادی درباره گزارش های مالی وجود دارد که خوشبختانه با ورود این نهادها همه مدیران قبلی و فعلی باید جواب بدهند.

سید جلال برای من احترام قائل شد و گفت جام را به ما بدهید

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تعارف سید جلال حسینی به وی برای بالا بردن جام قهرمانی توضیح داد: وقتی جام را به سید جلال دادند برای من احترام قائل شد و گفت باید جام را به من بدهی. از وی که کاپیتان ارزشمند پرپسولیس و بازیکن بزرگی برای ما است تشکر می کنم. حسینی شخصیتی متین و با اخلاق دارد که افتخار پرسپولیس هم است. برای لحظه‌ای جام را به من داد که من هم سریع به خودش بازگرداندم.

۶۰ درصد مطالبات برانکو و دستیارانش که ۸۶۰ هزار یورو می شود پرداخت کرده ایم

رسول پناه درباره میزان پرداختی باشگاه پرسپولیس به برانکو و دستیارانش گفت:  زمانی که پول را به برانکو پردخت کردیم, اعلام کردیم چند روز صبر کنید تا پول به حساب وی بنشیند.  حدود ۳۳۰ هزار یورو را که نزدیک به ۳۰ درصد قرارداد می شود پرداخت کرده ایم اما برخی ها در فضای مجازی گفتند پرسپولیس پنج درصد پول برانکو را داده است درحالیکه در مجموع ۶۰ درصد قرارداد برانکو و دستیارانش که حدود ۸۶۰ هزار یورو می شود به آنها پرداخت کرده ایم.

اگر برانکو همکاری می‌کرد یک دلار هم جریمه نداشتیم

وی افزود: هیچ مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداریم. اگر برانکو همکاری می‌کرد یک دلار هم جریمه نداشتیم. الان در فضای مجازی می‌گویند ۱۲۷ هزار دلار جریمه شده‌ایم ولی ما این رای را نشان می دهیم که ثابت می کند چنین مبلغی درست  نیست. شاید اگر مبلغ باقی مانده مطالبات برانکو را ندهیم کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی برای ما دردسرساز شود، اما اصل را روی شفافیت گذاشته‌ایم تا دغدغه‌ها برطرف شود.

می توانستیم در مقطع فعلی تا ۵۰۰ هزار یورو به برانکو پول بدهیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: می توانستیم در  مقطع فعلی تا ۵۰۰ هزار یورو به برانکو پرداخت کنیم اما باشگاه هزینه هایی دارد که باید این پول هم پرداخت شود. از همین پول انتقال بیرانوند ۱۰۰ هزار یورو به بشار رسن پرداخت کردیم و به رادو و اوساگونا هم پرداختی داشتیم.

* واکنش به گلایه‌های حمیداوی
رسول‌پناه درباره گلایه های فرهاد حمیداوی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات باشگاه شهرخودرو  از پرسپولیس برای رضایت نامه یحیی گل محمدی توضیح داد: طبق نظر هیئت مدیره اصل را روی جمع کردن پرونده برانکو گذاشتیم و در این چند روز هم برخی پرونده های داخلی که مبلغ کمتری داشت پرداخت کردیم. پرونده برانکو اکنون دغدغه ابتدایی و اصلی است اما اولویت‌بندی کردیم.اگر این پرونده تمام شود، به پرونده های داخلی هم رسیدگی می کنیم.

رسول‌پناه راجع به موضوع آنتونی استوکس بیان کرد: ما از او شکایت کردیم و منتظر هستیم. او پول حرفه‌ای گرفته است و مدیران آن موقع باید پاسخگو باشند.

وی درباره انتقاداتی که برای هشتگ‌ها و نحوه گرفتن پول از هواداران توسط کارگزار مطرح می‌شود, گفت: باید قبول داشته باشیم شرایط اقتصادی خوب نیست. ما ۱۱۰ میلیارد با کارگزار قرارداد داریم. اگر مشکل برانکو را نداشتیم هر مدیری با این امتیاز می‌توانست راحت کار کند. الان  ۱۱۰ میلیارد حداقل قرارداد است و اگر درآمد از ۱۶۰ میلیارد هم بالاتر برود بازهم ۸۰ درصد به ما تعلق می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس هم با اسپانسر استقلال به توافق رسیده و قرار است محصولات این شرکت با دو رنگ قرمز و آبی عرضه شود, ابراز داشت: خدا را شکر می‌کنیم که هنوز کار ما به پفک و چیپس نرسیده است (با خنده). محصولات مینو اصالتاً قرمز‌ رنگ است و دیگر نیازی نیست تغیر رنگ پیدا کند. صحبت‌هایی شده است و امیدواریم با عنوان اسپانسر جدید، با این شرکت کار کنیم.

رسول‌پناه درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان داخلی نیز تصریح کرد: ما می‌خواستیم تمرکز تیم‌مان به‌هم نخورد. بچه‌های ما بازیکنان بزرگی هستند و در سطح کشور حرف اول را می‌زنند. چهار قهرمانی پیاپی هم کار بزرگی است و باشگاه تعهداتی دارد که باید به آن عمل کند. ما تا الان ۷۵ درصد از تعهدات فصل جاری را پرداخت کردیم. از فصل قبل هم بعضی از بازیکنان طلب‌هایی داشتند که پرداخت کردیم. ما تا الان همه را پرداخت کردیم فقط پاداش قهرمانی مانده است که در پایان فصل به همراه باقیمانده مطالبات پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد قرارداد بشار رسن نیز توضیح داد: بشار رسن یکی از بازیکنان محجوب ماست و پرسپولیسی تیر است، ولی متأسفانه از مدیران قبل بدقولی‌هایی دیده و ناراحت بود. ما از مطالبات این فصل رسن بیش از ۹۰ درصد را پرداخت کردیم و به زودی با او قرارداد می‌بندیم و مشکلی نیست.

«با توجه به نرخ ارز شاید حفظ بازیکنان سخت باشد.»، سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: اولاً ما اصل را روی این گذاشته‌ایم که شاکله تیم را حفظ کنیم. به جز علیپور، بشار و چند بازیکن دیگر بقیه بازیکنان ما قرارداد دارند و ما به تعهدات‌مان عمل کردیم و انتظار داریم آنها هم به تعدات‌شان عمل کنند. در مورد قرارداد بازیکنان، یکسری بندها وجود دارد که من مخالف آن بودم، ولی چه کار کنیم که این بندها وجود دارد که برخی از بازیکنان با پرداخت ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار دلار می‌توانند جدا شوند. ما اصل را گذاشتیم روی حفظ بازیکنان ولی اگر بازیکنی دوست دارد جدا شود، ما براساس حق و حقوق باشگاه تعهداتی داریم که از آن دفاع می‌کنیم. اگر بازیکنی می‌خواهد برود ما دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم، ولی به نظر من عشق به پرسپولیس اولین لازمه حضور است و قطعاً بازیکنان ما این عشق را دارند. ما باید دستمزدها را پرداخت کنیم، ولی اگر بازیکنانی اصرار به رفتن دارند ما فقط می‌توانیم برای آنها آرزوی موفقیت کنیم.

رسول‌پناه درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنانی مانند ترابی و علیپور از کشورهای قطر و چین پیشنهاد دارند، بیان کرد: ما پیشنهادی ندیدم. باشگاه متقاضی باید به باشگاه ما اعلام کند ما تا الان چیزی ندیدیم. اگر به ما پیشنهادی برسد، وارد کار می‌شویم و با سرمربی و بازیکن مشورت می‌کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود در قرارداد برانکو پاداش ۳۰۰ هزار یورویی برای قهرمانی لیگ و ۲۰۰ هزار یورویی برای کسب سهمیه آسیایی وجود داشته و قرارداد او نیز مانند قرارداد ویلموتس عجیب است، گفت: پاداش‌هایی بوده است که برانکو الان رقم درخواستی را با توجه به همان پاداش‌ها مطالبه کرده است. قرارداد ویلیموتس با برانکو خیلی فرق دارد. در قرارداد برانکو چیزی نبوده و فقط مطالباتش پرداخت نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد استوکس و اوساگونا نیز توضیح داد: در قرارداد استوکس اصلاً مدیر حقوقی نبوده و نظر حقوقی داده نشده است. درباره اوساگونا هم بخشی از مطالبات او را دادیم و تا پایان فصل قرارداد دارد. قرارداد این بازیکن ۱۵۰ هزار دلار است که حدود ۴۰ درصد آن را پرداخت کردیم.

رسول‌پناه در ادامه در واکنش به شوخی مجری برنامه مبنی بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا او دیگر کار دندانپزشکی نمی‌کند،‌ عنوان کرد: جالب است بدانید من اصلاً کار طبابت نمی‌کنم! کارشناس رسمی پزشکی هستم، ولی اصلاً مطب ندارم. من ارتباطم با مرحوم کاشانی از زمان شاهین بوده و اصلاً نه من مطب دارم و نه کار پزشکی می‌کنم. نمی‌دانم حرف و حدیث‌ها از کجا درآمده است. مثل همین موضوع که درباره جریمه ۱۲۷ هزار دلاری ما گفته شد. یا چند هفته پیش گفتند باشگاه دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده و یک هیاهیو علیه باشگاه به وجود آمد. باورتان نمی‌شود برخی‌ها با محرومیت و هیاهو دنبال منافع شخصی خودشان هستند. خیلی حرف‌ها زده می‌شود که کذب است. از روز اول چاله‌هایی داریم، ولی در حال مدیریت هستیم  و باید ساختار سازی کنیم.

وی درباره اختصاص دو ورزشگاه درفشی‌فر و شهیدکاظمی به باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ورزشگاه درفشی‌فر سال ۴۷ به وزارت ورزش واگذار شده بود و سال ۶۴ معارض داشت و حتی آمده بودند تا ورزشگاه را تصرف کنند. روزی که من به باشگاه آمدم یک نفر از طریق واسطه‌ای به من گفت اگر درفشی‌فر را می‌خواهید، متری ۲۰ میلیون تومان می‌فروشیم. ما دیدیم سال ۴۹ یک پرونده در دیوان قضایی تشکیل شده است که به آن ورود کردیم. از قوه قضایه تشکر می‌کنم که وارد قضیه شد و دیدیم که حق پرسپولیس است. ما توانستیم  سند درفشی‌فر را به نام پرسپولیس بزنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بحث حضور کریم باقری در تیم ملی نیز عنوان کرد: ما مخالف هستیم. ایشان متعلق به پرسپولس  است و قرارداد دارد.

رسول‌پناه در مورد دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی در خصوص تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: قبلاً به تیم‌های پایه هیچ توجهی نمی‌شد، نه تنها در پرسپولیس، بلکه در کل کشور هم همینطور بود. به خاطر همین است که در آسیا هم به موفقیت نمی‌رسیم. ما تیم‌ها پایه را فعال کردیم و ۷۰ درصد مطالبات آن‌ها را هم پرداخت کردیم. مهم‌ترین مسئله هم این است که ورزشگاه شهدای گمنام را به تیم‌های پایه اختصاص دادیم و توجه ویژه‌های به تیم‌های پایه کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکنان جدید نیز اعلام کرد: اسامی هفت بازیکن به ما اعلام شده است و ان‌شاالله در زمانش این کار را انجام خواهیم داد. من  تا حالا به هواداران قول ندادم، ولی الان قول می‌دهم مسئله برانکو را حل خواهم کرد. اینجا هم از همه خواهش می‌کنم با ما همکاری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)