پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا آخر فصل مطالبات تمام بازیکنان و مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم.

مهدی رسول پناه پس از قهرمانی چهارم پرسپولیس، اظهار داشت: در ابتدا این قهرمانی را به همه مردم و پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم. این قهرمانی ۴هفته مانده به اتمام مسابقات به دست آمد و چهارمین قهرمانی متوالی بود. از تک تک بازیکنان، پرسنل تیم، سرمربی و افشین پیروانی تشکر می‌کنم.

رسول‌پناه در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم، عنوان کرد: ما تا آخر فصل تمام مطالبات بازیکنان از جمله مطالبات فصل قبل را تسویه می‌کنیم. تا الان هم‌ پاداش‌ها و حدود ۷۵تا۸۰ درصد دستمزدشان را پرداخت کرد‌ه‌ایم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مصاحبه بشاررسن و ‌ناراحتی او گفت: این مصاحبه برای بشار نبوده، با خودش صحبت کردم. چنین مصاحبه ای نداشته است. می‌خواستند برای بازی با نفت مسجد حاشیه درست کنند. با بشار مشکلی نداریم و ان‌شاالله او هم با ما همکاری خواهد کرد.
وی در خصوص حضور تماشاگران در فرودگاه مهرآباد، اظهار داشت: من از آن‌ها ممنون هستم. این برد و قهرمانی گوارای وجودشان باشد. واقعا حقشان است.
به لطف خدا و دعای همین هواداران توانستیم به قهرمانی برسیم.
رسول‌پناه در مورد اینکه آیا امکان سفر با اعضای تیم به مسجد سلیمان را نداشت، گفت: می‌توانستم با تیم بروم اما به علت بیماری که قبلا داشتم شاید حاشیه‌ای ایجاد می‌شد. اولویت برای ما سلامتی بازیکنان است.

وی در خصوص ترمیم هیات مدیره باشگاه و ترکیب آن، عنوان کرد: ترکیب هیات مدیره جزو اختیارات مجمع است. سه نفر هستیم که کارها را پیگیری می کنیم و هیچ مشکلی هم نیست.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد هاشمی(عضو هیات مدیره)مدتی است در باشگاه حاضر نشده، گفت: او در تمام جلسات هیات مدیره حضور دارد.
رسول‌پناه در خصوص قرارداد یک شرکت مواد غذایی با باشگاه استقلال و اینکه این شرکت اعلام کرده با پرسپولیس هم وارد مذاکره شده، اظهار داشت:
بله صحبت شده، با همان شرکت و دو سه شرکت دیگر درصدد بستن قرارداد هستند که بر عهده کارگزار ما است.
وی در مورد اینکه آیا متمم قرارداد بیرانوند به او پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: ما تمام حق و حقوق بیرانوند را تا آخر فصل پرداخت می‌کنیم. آن متمم مشکلی که داشت این بود که در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت نشده، ان‌شاالله بتوانیم به او کمک کنیم که مشکلش حل شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پول باشگاه آنتورپ رسیده است، گفت: می‌گویند در راه است اما ما هنوز منتظر حواله هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)