سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه قرار است ٢۵٠ هزار یورو به برانکو پرداخت کند.

مهدی رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: بخشی از ارز مورد نیاز آقای برانکو تامین شد. ٢۵٠ هزار یورو امروز تامین شد و برای انتقال فرستادیم و فردا به حساب این مربی می نشیند. فردا هم بخش دیگری از ارز را تامین می کنیم و در یکی دو روز آینده اگر مشکلی پش نیاید تسویه می کنیم.

وی درباره کمک گرفتن از وزارت خارجه برای مشکل انتقال پول گفت: بحث وزارت خارجه این بود که با پرواز منتقل می شد و زمانبر بود و ما کارمزد آن را برعهده گرفتیم تا واریز شود و هرچه سریع تر به حساب او برسد چون هواداران خیلی نگران هستند. ما از هواداران انتظار داریم کمک کنند و هنوز هیچ پولی به حساب باشگاه واریز نشده و کمکی نشده.

او افزود: ما منتظر کارگزار بودیم اما هنوز کمکی داده نشده است. آن‌ها شرایطی تعیین کرده بودند اما شرایط باشگاه برای ما خیلی مهم‌تر است.

او درباره وضعیت شجاع خلیل زاده هم گفت: درباره این بازیکن فردا در جلسه هیأت‌مدیره صحبت می‌کنیم اما الان دغدغه مهم ما و همه مردم بحث آقای برانکو است. و تمام فکر و ذهن ما به برانکو است.

رسول‌پناه درباره وضعیت بشار رسن هم گفت: درباره این بازیکن فردا جلسه داریم تا صحبت کنیم. انشاءالله سرمربی و سرپرست تیم را هم دعوت می کنیم تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم.

وی درباره بحث حرفه ای سازی گفت: آن بحث انجام شده و ما مدارک خود را آپلود کردیم و تمام شد.

وی درباره کناره گیری پیروانی و جانشینی ابوالقاسم پور به جای او گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و برای ما با این خبرها حاشیه سازی می کنند.

وی درباره دلیل کناره گیری حسابی مدیر روابط عمومی باشگاه گفت: ایشان از زحماتش باید تشکر کنم و بابت فوت یکی از بستگانش تسلیت بگویم. ایشان به خاطر مشکلات خانوادگی استعفا داد و پذیرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)