پرسپولیس نیوز : بازیکن فصل پیش تیم فوتبال راه‌آهن اعلام کرد که در جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های خوبی انجام داده است.

رامین رضائیان پس از جلسه چند ساعته با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌های خوبی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام دادم و جلسه به خوبی پیش رفت. حالا می‌خواهم به دیگر پیشنهادهایم فکر کنم، چون برای تمام تیم‌هایی که به من پیشنهاد داده‌اند احترام قائلم. سعی می‌کنم در چند روز آینده بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و بهترین انتخاب را داشته باشم.

وی ادامه داد: داستان پیشنهاد استقلال به من صحت دارد و به خاطر همین می‌گویم می‌خواهم بهترین انتخاب را انجام بدهم. البته آقایان طاهری، عبدی و قنبرپور از بزرگان فوتبال ما هستند و من خوشحال شدم که با آنها جلسه داشتم. مسلماً جلسه من با مسئولان باشگاه پرسپولیس خروجی داشته است و خروجی این جلسه هم خوب بوده است.

بازیکن فصل پیش تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به اینکه در یکی از روزنامه‌های هواداری اعلام کرده که پرسپولیسی است، خاطرنشان کرد: من در این روزنامه چنین حرفی نزده‌ام. من  نگفتم از بچگی عاشق استقلال یا پرسپولیس بوده ام. پدرم به شدت پرسپولیسی است.ولی پرسپولیس بدون استقلال معنا ندارد و استقلال بدون پرسپولیس.

 

وی درباره اینکه چند درصد احتمال دارد به پرسپولیس ملحق شود گفت:صحبت ها انجام شده است. همانطور که گفتم باید منتظر بمانم ببینیم ظرف دو، سه روز آینده چه اتفاقی می افتد.

رضائیان در پایان تأکید کرد که هیچ قراردادی با باشگاه راه‌آهن ندارد و گفت : چند روز پیش به سازمان لیگ رفتم و آنجا مشخص شد که قراردادم با راه‌آهن به پایان رسیده و مسئولان سازمان لیگ نیز این موضوع را اعلام کردند که قرارداد من تمام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)