مسئوليتم را براي اين تيم انجام داده‌ام
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ‌مطمئن باشيد در بازي مقابل فولاد انگيزه خاصي دارم و اگر فرصت پيدا كنم، گل مي‌زنم.

 

غلامرضا رضايي اظهار داشت: وضعيت بسيار خوب و مناسبي را پس از برد مقابل شاهين بوشهر داريم. با يك ريكاوري مناسب، به دنبال اين هستيم تا موفقيت‌هاي خود را در آينده پيگيري كنيم.

 

وي افزود: شرايط خوبي، هم خودم و هم پرسپوليس، دارد. بايد خودمان را براي يك بازي سخت در اهواز آماده كنيم. بالاخره پارسال مسئوليتي براي فولاد داشتم كه به خوبي آن را انجام دادم. امسال قسمت اين شده تا به تيم بزرگ پرسپوليس بيايم و در اين تيم توپ بزنم.

 

رضايي خاظر نشان ساخت: حالا كه لباس پرسپوليس را پوشيده‌ام، با وجود احترامي كه براي تيم سابقم مي‌گذارم؛ اما وظيفه‌ام اين است كه براي پرسپوليس بازي كنم و با تمام وجود و انگيزه به اين تيم خدمت كنم. با اين حرف‌ها و با كمك همه بچه‌ها، در اهواز فقط به فكر 3 امتياز هستيم تا پس از سال‌ها با خاطره خوش از اين استان به تهران بازگرديم.

 

وي ادامه داد: قطعا شرايط برايمان سخت است. فولاد تيمي ريشه‌دار و داراي بازيكنان كاربلدي است؛ اما من از شما مي‌پرسم، مگر مي‌شود امسال در ليگ برتر ديدار آسان داشته باشيم؟ تمام بازي‌ها سخت است؛ اما چاره‌اي جز پيروزي نداريم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: من به اين آب و هوا عادت دارم. بازي با صنعت نفت براي ما تجربه خوبي بود تا در اين بازي راحت‌تر به ميدان برويم. اگر موقعيت خوب پيدا كنم، حتما گل مي‌زنم.

 

وي درباره حضورش در تيم ملي و بازي با تيم‌هاي چين و كره جنوبی گفت: براي خدمت به تيم ملي آماده هستم. سعي خواهم كرد اگر به من بازي برسد، جزء بهترين نفرات باشم تا جايگاهم را در تركيب اصلي به دست آورم.

 

رضايي افزود: دو بازي بسيار سخت؛ اما مفيد براي تيم ملي در پيش است. چين و كره جنوبي شايد حريفانمان در جام ملت‌هاي آسيا باشند و اميدوارم كه حاصل نتيجه‌اش به كادر فني تيم ملي كمك كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)