مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دوست نداریم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و برای پیروزی به مصاف صبا میرویم.

 

غلامرضا رضایی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: با یک بازی خوب مقابل یکی از جوان‌ترین و بهترین تیم‌های حال حاضر موفق شدیم سه امتیاز را در بازی مقابل فجرسپاسی کسب کنیم.

من قبل از بازی هم گفته بودم که امتیاز گرفتن در شیراز آسان نیست.

وی افزود: تیم ما در شیراز چهره‌ای خوب و متفاوت داشت. با رفع تمام نقاط ضعف‌های خودمان و استفاده از نقاط قوت توانستیم ضربه نهایی را به فجرسپاسی بزنیم و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

رضایی ادامه داد: بازی با فجر را فراموش کردیم و با این دانش به مصاف صبا خواهیم رفت که هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. قطعا بازی صبا بسیار سخت و حساس است و باید در این دیدار باهوش باشیم. خوشبختانه تیم ما در حال حاضر انگیزه بسیار خوبی دارد و به دنبال کسب عقب افتادگی‌های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار هستم و بسیار سخت گذشته را فراموش کرده‌ام. امیدوار هستم تا روز جمعه مشکلی پیش نیاید و با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم صبا را در تهران شکست دهیم. البته صبا هم نقاط قوت بسیار مثبتی دارد که همین موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. اما ما با توجه به اینکه دوست نداریم اشتباهات گذشته تکرار شود و به همین دلیل به فکر 3 امتیاز بازی با صبا هستیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)