سه شنبه 25 فروردین (21:28)

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال صباي قم گفت: مثل همه پرسپوليسي‌ها‌ بازي با مس براي من حساس است و با غيرت پرسپوليسي مقابل اين تيم به ميدان مي‌روم.

شيث رضايي عنوان كرد:‌ هواداران پرسپوليس هميشه گردن من حق دارند و به همين دليل دوست دارم با توجه به اينكه در اين فصل پيراهن قرمز را بر تن ندارم عشق و علاقه خودم را به پرسپوليس نشان بدهم. به همين دليل روز پنجشنبه با غيرت پرسپوليسي‌ مقابل مس بازي مي‌‌كنم.
وي يادآور شد:‌ از جان مايه مي‌گذارم چون آرزو دارم پرسپوليس در فصل آينده در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود. مس هم اكنون در مكان سوم است و ما اگر بتوانيم مس را شكست دهيم راه صعود پرسپوليس به رده هاي بالاتر و كسب سهميه حضور در ليگ قهرمانان هموار مي‌شود.
رضايي درباره شكست صبا مقابل پاختاكور ازبكستان اظهار داشت: 10 نفره شدن دليل اصلي باخت ما بود. بايد قبول كنيم بازي سختي مقابل يك تيم حرفه‌اي را داشتيم اما اگر يوسفي از زمين اخراج نمي‌شد مي‌توانستيم حداقل يك امتياز از تيم بگيريم.
مدافع تيم فوتبال صبا در خصوص شايعه عقد قرارداد داخلي با پرسپوليس براي فصل آينده گفت:‌

 من عاشق پرسپوليس هستم و اين تيم را دوست دارم اما تا پايان فصل پيراهن صبا را بر تن دارم و به خودم اجازه نمي دهم كه اين كار غيرحرفه‌اي را انجام دهم. در پايان فصل حضور مجدد من در پرسپوليس بستگي به نظر مسئولان باشگاه دارد. من آرزو مي‌كنم به تيم سابقم بازگردم اما هم اكنون به صبا فكر مي‌كنم.
رضايي در خصوص بازي مقابل پاس همدان تاكيد كرد:‌ بازي خوبي انجام داديم اما متاسفانه بارش باران به ضرر ما شد و باعث شد توپ بيشتر در هوا معلق شود.
وي افزود: اگر چمن مرغوب باشد فوتبالي كه بر روي زمين بازي مي‌كنيم هيچ تيمي در ايران نمي‌تواند انجام دهد اما متاسفانه در فوتبال ايران كمتر اين گونه زمين‌ها پيدا مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)