مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس از وضعيت تغذيه و شرايط تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو انتقاد كرد.

 

غلامرضا رضايي پس از شكست 4 بر يك پرسپوليس برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نيمه اول خوب بازي كرديم و اگر يك بر صفر برنده به رختكن مي‌رفتيم مي‌توانستيم نتيجه خوبي بگيريم اما اين اتفاق نيفتاد. در مورد پنالتي‌ها نيز من نمي‌توانم نظر بدهم و بايد كارشناسان اظهارنظر كنند.

 

مهاجم پرسپوليس در مورد اينكه در بازي‌هاي آسيايي مصدوم شده و امروز نتوانست خوب بازي كند، گفت: چنين چيزي صحت ندارد. من مصدوم نبودم و اميدوارم پرسپوليس در بازي‌هاي آينده نتايج خوبي بگيرد.

رضايي در مورد وضعيت تيم اميد و ناكامي اين تيم در بازي‌هاي آسيايي گفت:‌ من آنجا در پست هافبك كنار بازي مي‌كردم و اين نظر كادر فني بود و هرچه آنها خواستند انجام دادم. در بازي‌هاي آسيايي مشكلات زيادي داشتيم. تغذيه ما درست نبود و فقط ماكاروني مي‌خورديم.

وي ادامه داد: حتي نمي‌توانستيم در گوانگجو به استخر برويم. اين مشكل را با سعيدلو در ميان گذاشتيم. او گفت مشكل را حل مي‌كند اما اين مسئله حل نشد. وقتي بازيكن تيم به دليل ضعف بدني در دقيقه 70 درخواست تعويض مي‌كند، ديگر چه انتظاري مي‌توان از غلام پيرواني داشت؟ من در دوره قبلي در تيم اميد بودم اما در آخرين لحظات خط خوردم و اين مرتبه با تمام توان براي تيم اميد تلاش كردم.

مهاجم تيم اميد با اشاره به صحبت‌هاي مهدي رحمتي گفت: با نظر او موافقم كه اگر 4 بازيكن بزرگسال همراه تيم اميد نمي‌رفت چهارم هم نمي‌شديم. بايد از پيرواني حمايت كنيم اما اينكه كميته ملي المپيك اين حمايت را از او مي‌كند يا نه بايد از خودشان بپرسيد.

وي افزود: ديگر نمي‌خواهم در مورد اتفاقات تيم اميد صحبت كنم و مي‌خواهم تمام تمركزم بر روي پرسپوليس باشد تا اين شكست سنگين را در آينده جبران كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)