كاشاني نان راست‌گويي‌اش را مي‌خورد

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط مثبت تيم، صدر جدول پس از بازي با پاس، دوباره قرمز رنگ مي‌شود.


شيث رضايي درباره بازي روز شنبه آينده مقابل پاس همدان اظهار داشت: همانطور كه بارها گفته‌ام، هر ديدار ليگ برتر شرايط خاص خود را دارد و هر كدام از آنها، مانعي است كه بايد يكي پس از ديگري سپري كنيم.

 

وي افزود: مهمترين نكته براي ما در ديدار برابر پاس همدان، گرفتن سه امتياز است تا بتوانيم جايگاه خود را در بالاي جدول حفظ كنيم.

 

رضايي عنوان كرد: باتوجه به وضعيت تيم، پس از بازي با پاس همدان صدر جدول مجددا قرمز مي‌شود تا با پس گرفتن آن، دل هواداران را شاد كنيم.

 

مدافع تيم پرسپوليس خاطرنشان ساخت:‌ پاس نقاط مثبت فراواني نسبت به سال گذشته دارد؛ اما اين تيم را دايي براي ما آناليز كرده است. سعي خواهيم كرد پاسي‌ها را در نيمه زمين خودشان كنترل كنيم.

 

رضايي در خصوص اظهارات حبيب كاشاني درباره تيم ملي و وي، گفت: ايشان نان راست‌گويي و صداقتش را در پرسپوليس مي‌خورد. مي‌بينيم كه نتيجه‌اش را هم مي‌گيرد. هر حرفي كه كاشاني در خصوص من تيم ملي و قطبي را بر زبان آورده را تائيد و از ايشان تشكر مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)