مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر پنالتي را نمي‌زدم، مي‌گفتند شيث ترسو است.

شيث رضايي پس از برتري برابر الكرامه سوريه در خصوص شرايط مسابقه عنوان كرد: با توجه به گرماي هوا بازي خوبي ارائه كرديم و خوشبختانه توانستيم با پيروزي اين مسابقه را پشت سر گذاشته و به ديدار فينال راه پيدا كنيم.
رضايي خاطرنشان كرد: الكرامه تيم كوچكي نبود و آنطور كه من شنيدم با قدرت صددرصد مقابل پرسپوليس قرار گرفت و باخت براي آنها بسيار سخت بود.
وي با بيان اينكه هرچه در اين مسابقات به خود فشار بياوريم جواب مثبت آن را در ليگ برتر خواهيم گرفت، ادامه داد: بازيكنان الكرامه روي موقعيتي پنالتي به دست آوردند كه داور مسابقه مي‌توانست آن را سوت نزند با اين حال ما تلافي كرديم و خوشحالم كه در زدن گل تساوي پرسپوليس سهم عمده‌اي داشتم.
رضايي در مورد به ثمر نرساندن ضربه پنالتي‌اش گفت: هنگامي كه بازي به ضربات پنالتي كشيد و نام من براي زدن ضربه پنالتي اعلام شد، ابتدا خودداري كردم و وقتي ديدم كادر فني در تصميمش جدي است، قبول كردم. اگر اين كار را نمي‌كردم، مي‌گفتند شيث ترسو است و كنار كشيده است. با اين حال با اعتماد به نفس تمام ضربه را زدم كه متأسفانه توپ به تيرك دروازه برخورد كرد.

مدافع پرسپوليس اظهار داشت: من بچه شمال هستم و بيشتر از همه به هواي شرجي عادت دارم. در نيمه اول به دليل اين كه تحت تأثير هوا بودم نمي‌توانستم حركت كنم، اما در نيمه دوم نفس دوم من هم رو آمد و به همين دليل در حملات تيم شركت كردم.
وي با بيان اينكه قهرماني در اين مسابقات را مي‌خواهيم، افزود: فكر نمي‌كنم النصر در اين راه جلودار ما باشد، ضمن اينكه به ايمان مبعلي ملي‌پوش اين تيم احترام مي‌گذارم، اما پرسپوليس نشان داد تيم اول و دومش با هم فرقي نداشته و هيچكدام دوست ندارند بازنده باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)