مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي پس از درخشش در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا و بازگشت به ايران، با روحيه‌اي مضاعف و آمادگی در تمرينات تيمش حاضر شد.

 

جدايي قطبي از تيم ملي و زمزمه حضور كريمي در پرسپوليس صحبت هایی بود که با غلامرضا مطرح کردیم.

در حالی که بعد از جام ملت‌ها برخي از ملي‌پوشان اقدام به ذكر ناگفته‌هايی از سرمربی سابق تيم ملي می کنند، غلامرضا رضايي درباره حذف تيم ملی گفت: قطبي هم مثل ساير مربيان، دوست داشت تيمش بهترين عملكرد را داشته باشد و هر مربي باید در قبال ناكامي‌هاي تيمش بايد پاسخگو باشد، ضمن اينكه هر مربي سبك و سليقه خاص خودش را دارد اما اكنون كه قطبي ايران را ترك كرده و مسئوليتي در تيم ملي ندارد، صحبت كردن در مورد ايشان و گذشته‌ها دردي را دوا نمي‌كند و به نظر من بايد از اين به بعد در انديشه آينده و برنامه‌ريزي مدون و منطقي باشيم.

 

 

 

چون انتقاد از مربي كه از تيم ملي و كشور ايران خداحافظي كرده، هيچ سودي ندارد. حداقل هوشيار باشيم، مربي آينده تيم ملي، چه خارجي، چه ايراني، از توانايي و تجربه بالايي بهره‌مند باشد و قادر به ايجاد تغيير و تحول مثبت در فوتبال ايران باشد. پس منطقي است كه از اين پس، احساساتي تصميم‌گيري نكنيم.

 

شما دقت كنيد تيمي مثل اسپانيا با اين همه امكانات و ستاره و سود جستن از ليگي منسجم و طراز اول، بعد از برنامه‌ريزي دراز مدت و گذشت سال‌ها، موفق به كسب جام جهاني مي‌شود اما ما دوست داريم چند ماهه همه چيز باب دلمان شود! به نظر من، در كشور ما برخي بازيكنان در شرايطي به تيم ملي ملحق مي‌شوند كه در سال‌هاي نوجواني اصول پايه‌اي فوتبال به آنها آموخته نشده است. در صورتي كه در همه جاي دنيا مربيان تيم ملي موظف هستند بازيكنان دعوت شده را در تمرينات تيم ملي هماهنگ كنند و با تفكرات تاكتيكي خود آشنا سازند.

رضایی افزود : به همين جهت اگر از حالا براي تيم‌هاي پايه و بازيكنان مستعد برنامه‌ريزي شود، مطمئن باشيد ما هم مثل كشورهاي موفق در دنياي فوتبال ظاهر مي‌شويم. مثلا مدعي هستيم تيم‌ اميدمان 40 سال است راهي مسابقات المپيك نشده است اما اين تيم در شرايطي كه فرصتي تا آغاز بازي‌ها نمانده، هنوز وضعيت مشخصي ندارد و مربي‌اش نيز موقت است و طبيعي است كه بازيكنان اين تيم نيز بلاتكليف باشند.

 

غلامرضا رضايي همچنین در مورد حضور كريمي در پرسپوليس اظهار داشت: اين روزها همه جا سخن از پيوستن علي كريمي به پرسپوليس است كه من هم قلبا اميدوارم اين انتقال عملي شود. چون اگر علي به پرسپوليس ملحق شود، تيم ما يك بزرگتر ديگر پيدا مي‌كند كه در مستطيل سبز و بيرون زمين از نظر شخصيتي و فني و از هر لحاظ يك برزگتر خوب براي بچه‌ها به شمار مي‌رود. من با علي در تيم ملي همبازي بودم و مطمئن هستم هر فوتباليستي به لحاظ فوتبالي نيز از همبازي بودن با وي لذت مي‌برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)