پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: برای تیم ذوب‌آهن ارزش زیادی قائلم اما آنها در بازی رفت و برگشت از دست‌مان قسر در رفتند.

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

رامین رضاییان در پایان این دیدار اظهار داشت: من برای تیم ذوب‌آهن ارزش زیادی قائلم اما آنها در بازی رفت و برگشت قسر در رفتند.

وی در ادامه افزود: تیم پرسپولیس امروز خوب بازی کرد و خوش شانس هم بود اما با اتفاقاتی که رخ داد سه امتیاز بازی را از دست دادیم. متاسفانه فرصت‌های زیادی امروز از دست رفت.

رضاییان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما باید قدر بازی‌هایمان را بدانیم و از چنین فرصت‌هایی استفاده کنیم و امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم. متاسفانه با نتیجه‌ای که به دست آوردیم حالا باید تا تهران ناراحت باشیم و آن سوی دیگر هم هواداران ما ناراحت باشند.

وی در مورد کارت زردی که از سوی داور دریافت کرد، گفت: داور بازی همشهری من بود و احترام زیادی برای او قائل هستم. زمانی که کارت زرد داد به او گفتم حداقل بار اول اخطار بده و پس از آن کارت زرد را نشان بده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)