پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف از ناکامی این تیم در دیدار نهایی جام حذفی گفت: بعد از ۱۲ سال به خاطر فوتبال اشک ریختم.

غلامرضا رضایی بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان یکی از معدود بازیکنان این تیم بود که به شدت گریه می‌کرد و چشم‌های گریان او سوژه‌ای شد برای عکاس‌ها. رضایی که به هیچ عنوان باور نمی‌کرد تیمش در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را از دست بدهد در مورد فینال جام حذفی حرف‌های جالبی را مطرح کرد. او معتقد است که در این شکست همه مقصر هستند و نباید فرد خاصی را مقصر قلمداد کرد. صحبت‌های مهاجم پرسپولیس را در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم می‌خوانید.

یکشنبه روز تلخی برای پرسپولیس بود…

بله، همین طور است و اگر اشتباه نکنم بعد از 12 سال به خاطر فوتبال گریه کردم. آخرین بار در رده نونهالان بود که در یک بازی اتفاقاتی افتاد که باعث شد گریه کنم. ما خیلی زحمت کشیده بودیم ولی متاسفانه در ضربات پنالتی همه چیز را از دست دادیم. ما می‌توانستیم در 90 دقیقه همه چیز را تمام کنیم.

در مورد انتقادهای مختلفی که از یحیی گل‌محمدی می‌شود چه صحبتی داری؟

وقتی تیم نتیجه نگیرد انتقاد هم وجود دارد و مطمئن باشید گل‌محمدی به هیچ عنوان دوست نداشت که شکست بخورد و زحمت خودش را کشید. او می‌خواست بهترین تصمیم‌ها را بگیرد و اگر برنده می‌شدیم همه نظرها در مورد این مربی 180 درجه فرق می‌کرد.

یعنی گل محمدی اشتباهی نداشت؟

من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم صحبت خاصی در این مورد داشته باشم چون در حیطه وظایف من نیست. من معتقدم همه زحمت کشیدند و وقتی هم می‌بازیم همه به یک اندازه مقصر هستند. ما نباید تقصیرها را فقط گردن یک نفر بیاندازیم.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس یک مربی بزرگ می خواهد و نباید یحیی گل‌محمدی بماند. نظر تو در این مورد چیست؟

گل‌محمدی در پرسپولیس بد نتیجه نگرفت و شما دیدید که در لیگ برتر و در نیم فصل دوم فقط یک باخت آوردیم. در مورد سرمربی هم باشگاه تصمیم می‌گیرد ولی فراز و نشیب در فوتبال برای هر تیمی وجود دارد. من معتقدم تیم‌هایی که در فوتبال ایران موفق هستند، تغییرات کمی داشته‌اند و ثبات از همه چیز مهمتر است.

پس موافق تغییر نیستی؟

من آدمی نیستم که بخواهم با ریا حرف بزنم. من معتقدم با یک برنامه‌ریزی درست می‌تواند سال آینده قهرمان شد. به هر حال افراد هم حق دارند که نظرهای متفاوتی بدهند ولی به نظر من یک تیم با تغییرات پی در پی نمی‌تواند موفق باشد. در ضمن این را بگویم که پرسپولیس هر چه کشید از نیم فصل اول بود و اگر دو، سه برد می‌آوردیم در کورس قهرمانی قرار می‌گرفتیم.

چرا بازیکنان پرسپولیس هنگام خداحافظی مهدوی‌کیا او را تنها گذاشتند؟

بعد از شکست و آن شرایط تلخی که به وجود آمد، من فکر نمی‌کردم که مهدوی‌کیا دور افتخار بزند. همه ما هم به خاطر باخت و هم به خاطر این که  آقامهدی را خوشحال نکردیم ناراحت بودیم. من معتقدم مهدوی‌کیا و کریمی باید در یک مراسم بسیار با شکوه از دنیا فوتبال خداحافظی کنند.

تصور می‌کردی کریمی خداحافظی کند؟

اصلا تصور نمی‌کردم و امیدوارم او تصمیمش را عوض کند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

فصل بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

من از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم ولی اولویت اولم پرسپولیس است. در این سال‌ها خیلی در پرسپولیس سختی کشیدیم و دوست دارم با این تیم قهرمان شوم ولی در مورد فصل آینده هنوز چیزی معلوم نیست.

شایعه شده که شاید کرانچار بیاید؟

من  چیزی در این مورد نشنیده‌ام. در عین حال امیدوارم پرسپولیس سال آینده قهرمان لیگ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)