پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی‌ها و مشکلاتی را که قبل از رفتن به جام جهانی پشت سرگذاشتم را خیلی ساده فراموش کردیم.

غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خوب و با انگیزه‌ای را دنبال کردیم و به دنبال این هستیم تا انشاالله مقابل تیم خوب فولاد به نتیجه خوب برسیم. بالاخره بازی قبل از دربی مهم است اما الان فقط نیاز به امتیاز کامل بازی با فولاد داریم.

رضایی ادامه داد: همیشه ثابت شده که مقابل برتری‌ها بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم که روز جمعه این اتفاق بیافتد. من هم همه تمرکزم را به این بازی مشغول کردم تا انشاالله بتوانم مهره موثری باشم. همه دوست داریم اتفاقات گذشته را جبران کنیم. به خاطر همین باید بیشتر تلاش کنیم.

رضایی در خصوص لغو اردوی تیم ملی نیز گفت: خودتان می‌دانید برای رفتن به جام جهانی چقدر سختی و مشکلات را پشت سر گذاشتیم. خیلی‌ها می‌گفتند ما صعود نمی‌کنیم ولی تیم اول با شکست کره که صاحب فوتبال و سبک در آسیا است در خاک کره به جام جهانی رفتیم. خیلی زود مشکلات را فراموش کردیم و خیال می‌کنیم خیلی راحت به جام جهانی برزیل رفتیم.

وی افزود: من معتقدم هر وجب از خاک این مملکت طلاست به خدا خوب نیست که این طور اردوها کنسل شود. ما با همه مشکلات و کارهای سخت به جام جهانی رفتیم، حالا به کنار که قول‌ها علمی نشد اما حالا پس از برنامه‌های کی‌روش اردوهای ما نیز کنسل می‌شود. این خیلی جالب است.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: باز هم برای حضور خوب در جام جهانی حمایت و همدلی در کشورمان می‌خواهیم، من نمی‌دانم چه کسی باید رسیدگی کند. اما امیدوارم به خاطر مردم این اتفاق بیفتد تا کی‌روش هم برنامه‌هایش را در جام جهانی پیاده کند. بالاخره مسئولان باید قبول کنند پرچم ما در برزیل به عنوان سی و دو تیم بالا می‌رود و این افتخار بسیار خوبی است. پس باید با یک برنامه ریزی خوب و کمک به فدارسیون فوتبال و برآورده کردن خواسته‌های کی‌روش بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب به فوتبالمان کمک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)