پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مقابل نفت تهران به تساوی می‌رسیدیم، نتیجه عادلانه‌تر بود.

غلامرضا رضایی درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: در بازی مقابل نفت به نظرم دو تیم بسیار پایاپای و نزدیک بازی کردند اما متاسفانه ما نتوانستیم آن‌طوری که کادر فنی توقع داشت بازی کنیم.

وی افزود: خودمان هم از بازی خودمان راضی نبودیم و باید بهتر فوتبال بازی می‌کردیم ولی تاثیرات دیگری هم بود که نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

رضایی ادامه داد: برگزاری بازی به هر شکلی خوب نیست. زمین بازی شرایط ایده‌آل را نداشت البته اگر الان این حرف را می‌زنیم می‌گویند چون باخته‌اند دنبال بهانه هستند اما می‌توانید از خود افراد دیگری هم که در زمین بودند سوال کنید.

وی تاکید کرد: به نظرم نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای بازی مقابل نفت بود. اما نفتی‌ها وقتی به ما گل زدند که دیگر نه راه پسی داشتیم و نه راه پیش. چه بسا اگر دقایقی فرصت داشتیم با حمله‌های همه‌جانبه می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

مهاجم قرمز‌پوشان در پاسخ به سوالی که مشکل زمین برای نفت هم بود گفت: بله قبول دارم اما شما کیفیت بازی را هم دیدید. از طرف دیگر خود بازیکنان نفت و داور هم می‌گفتند که نور کم است و چرا انقدر ورزشگاه تاریک است. این حرف من نیست بلکه مسائلی است که باید درست شود.

مهاجم قرمز‌پوشان درباره شعارهای هواداران نیز تاکید کرد: من قبول دارم. ما بازی خوبی را مقابل نفت به نمایش نگذاشتیم اما باید با امید به آینده فکر کنیم. من معتقدم شرایط پرسپولیس درست می‌شود البته باید بیشتر تلاش کنیم. انشاءالله هواداران هم که همیشه ما را شرمنده خودشان کرده‌اند در این روزهای سخت بیشتر در کنار ما خواهند بود.

رضایی در پایان درباره عملکرد خودش و کسالتی که داشت یادآور شد: خوشبختانه مریضی‌ که گریبانگیر من شده بود کاملا برطرف شده است. من در زمین همیشه سعی می‌کنم وظایف خودم را انجام دهم اما برخی اوقات کار گره می‌خورد و نمی‌شود کاری کرد. بازی با نفت هم همین‌طور بود و به نظرم کار گره خورده بود و هم به خاطر شرایط زمین روی به توپهای بلند آورده بودند. در کل ما خوب نبودیم و باید در بازی با فولاد که یکی از مدعیان است جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)