جمعه 23 اسفند (12:22)

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقت آن رسيده كه بار ديگر به تيم ملي دعوت شوم.

رحمان رضايي بازیکن سابق تیم ملی اظهار داشت: من به كار خودم ادامه مي دهم و دنبال حرف زدن نيستم. اين مسئله را در فوتبال ايتاليا ياد گرفته ام كه در فوتبال حرفه اي نبايد فكر و ذهن خودم را به جز خدمت به تيمم به چيز ديگري معطوف كنم اما فكر مي كنم در حال حاضر ديگر وقتش رسيده كه به تيم ملي دعوت شوم. دوست ندارم در مورد ليست جديد تيم ملي اظهار نظر كنم اما در اين ليست افراد ديگري نيز مي‌توانستند حضور داشته باشد.
براي خدمت به پرسپوليس آماده ام و مطمئن باشيد در راه رسيدن اهدافم از هيچ تلاشي دريغ نمي كنم. در ابتداي فصل كمي در دفاع تمركز نداشتيم و نمي توانستم جواب محبت هاي هواداران را بدهم اما در حال حاضر با حضور مدافعان خوب مي توانيم يكي از بهترين تيم هاي آسيا باشيم.

رضايي درباره بازي روز چهارشنبه آينده برابر الشباب عربستان عنوان كرد: بايد براي يك روز سخت مقابل الشباب آماده باشيم و براي گرفتن امتياز از هيچ تلاشي دريغ نكنيم. سابقه بارها بازي در عربستان را دارم و مي دانم آنها براي برد در خانه از تمام پتانسيل خود استفاده خواهند كرد.
گفتنی است رحمان رضایی پس از حضور نیافتن در دو جلسه از تمرینات تیم ملی در اردوی اردبیل دیگر توسط علی دایی به تیم ملی فوتبال دعوت نشد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)