پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید دربی ۷۷ را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم.

غلامرضا رضایی در مورد شرایط دربی و زیبا نبودن بازی‌ها اظهار داشت: باید این را اعلام کنم با توجه به تجربه‌ای که از قبل دارم، دو تیم و در کل دو باشگاه قبل از دربی و در آستانه این بازی حساس همیشه تحت فشارهای عجیبی هستند و به همین دلیل اتفاقاتی پیش می‌آید که هیچ کس و حتی خود ما هم آنها را دوست نداریم.

وی افزود: استرس بالا برخی اوقات حتی به تاکتیک‌های تیمی هم ضربه می‌زند و یک تیم نمی‌تواند خواسته‌های خودش را درست و حسابی در زمین پیاده کند اما برخی‌ها می‌گویند که همه دوست دارند این بازی مساوی شود که من خلاف این موضوع را می‌گویم. چون نه بازیکنان ما و نه حتی استقلال دوست ندارد این بازی مساوی شود و همه می‌خواهیم یک برنده داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما دوست داریم مردم از دربی لذت ببرند. شما اگر در لیگ هم دقت کنید برخی از تیم‌ها بازی‌های بسیار زیبایی را انجام می‌دهند اما با یک گل می‌بازند‌. این موضوعات در دربی هم اثرگذار است و به همین دلیل تا دقیقه 90 استرس و حساسیت عجیبی در دو تیم است که یکی می‌تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: دربی 77 در کل چنگی به دل نزد، از نظر فوتبالی هم در برخی از تایم‌ها ما از استقلال بهتر بودیم و در برخی اوقات نیز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازی بیش از حد از جریان افتاد دربی 77 خوب از آب درنیامد ولی ما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم تا خدایی ناکرده آینده را از دست ندهیم.

رضایی تاکید کرد: ما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم اما چه بسا فولادگستر هم با انگیزه‌ای که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و این کار ما را سخت می‌کند اما شرایط ما بسیار خوب است و ما صددرصد به دنبال این هستیم که پس از مدتها به صدر جدول برسیم. اگر بخواهیم در باد دربی بخوابیم امتیازها را از دست می‌دهیم و این اصلا برای ما خوب نیست.

وی در پایان درباره کری‌های پیش آمده نیز گفت: من در این باره حرفی نمی‌زنم اما بالاخره هر بازیکنی دوست دارد که در دربی موفق باشد و به همین دلیل با تمرکزی که دارد صحبت‌هایش را انجام ‌می‌دهد ولی برخی اوقات شرایط بازی اجازه نمی‌دهد تا بازیکن به هدفش برسد و این هم امری طبیعی است. من امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و با توجه به تیم خوبی که داریم به جای فکر کردن به دربی آماده کسب یک موفقیت در انتهای فصل باشیم که انشاالله این اتفاق می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)