مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شش سال شاگرد استیلی بودم و به خوبی با اخلاقش آشنا هستم به همین دلیل تلاش زیادی می کنم تا امسال در بهترین فرم باشم.

 

رضایی در خصوص خبر حضورش در پست دفاع کناری گفت: هنوز یک بازی تدارکاتی هم نداشتیم و مشخص نیست در چه پستی از من استفاده خواهد شد.

رضایی افزود: بارها گفته ام دوست دارم در پست دفاع میانی بازی کنم اما از لحاظ بدنی در شرایطی هستم که در سمت راست خط دفاعی هم می توانم به راحتی بازی های درخشانی برای تیم محبوبم انجام دهم.

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: خیلی ها می گفتند من با شش ماه خانه نشینی فوتبالش تمام می شود اما الان خودتان شاهد هستید که آماده ترین بازیکن پرسپولیس هستم. خدا شاهد است از 6:30 صبح تا 5 بعد از ظهر تمرین می کنم تا به آمادگی کامل برسم.

 


این بازیکن در خصوص تمرینات استیلی افزود: شش سال شاگرد استیلی بودم و هیچ بازیکنی از این لحاظ شرایط من را ندارد. می دانم استیلی به آمادگی بازیکنان توجه می کند و بی جهت کسی را نیمکت نشین نخواهد کرد. به ایشان دست یا علی دادم که حواشی را کنار بگذارم و بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام دهم و مطمئن هستم استیلی در این مورد با من شوخی ندارد.

 


رضایی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس؛ گفت : امسال با نظر کادرفنی اسکلت تیم حفظ شد و نقاط ضعفان را پوشش دادیم. در یکی دو پست نیاز به جذب بازیکن داریم که انشالله با درایت باشگاه محقق خواهد شد تا تیم کاملی را روانه رقابت های لیگ کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)